والت دیزنی اطلاعات جدیدی از فیلم Pirates of the Caribbean 5 منتشر کرد

8 January 2017 - 19:24

والت دیزنی در پیش نمایش فیلم‌های سال ۲۰۱۷ خود اطلاعاتی کوتاه از فیلم پنجم دزدان دریایی کاراییب: مردان مرده قصه نمی گویند (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales)، منتشر کرد که نشان می‌دهد، باز هم کاپیتان اسپارو در مخمصه‌ای جدید گرفتار شده‌است. با سینماگیمفا همراه باشید.

در این اطلاعات جدید، باز هم نشانی از اورلاندو بلوم (Orlando Bloom) که حضورش در این فیلم تایید شده‌بود، دیده نمی‌شود. همچنان اسمی از بازیگران نسبتا مهمی مانند جفری راش (Geoffrey Rush)، استیفن گراهام (Stephen Graham) و کوین آر.مکنالی (Kevin R. McNally) در جزییات جدید فیلم دیده نمی‌شود.

در فیلم جدید، کاپیتان جک اسپارو با بازی جانی دپ که نمادی از محبوب‌ترین و بزرگترین ضدقهرمان‌های تاریخ سینماست، دوباره در ماجراجویی بزرگ حضور یافته‌است و باز هم بادهای بدشانسی به شدت به سمت کاپیتان جک اسپارو می‌آیند. در این ماجراجویی پرهیجان کاپیتان سالازار با بازی خاویر باردم (Javier Bardem) از دشت شیطان فرار می‌کند و قسم می‌خورد که تمام دزدان دریایی را از بین ببرد. حالا تنها راه نجات کاپیتان اسپارو استفاده از عصای سه دندانه‌ای پوسایدون است. اما مشکلی که کاپیتان برای به دست آوردن آن دارد، این است که باید با یک دریانورد لجباز سلطنتی به نام کارینا اسمیت با بازی کایا اسکادلاریو (Kaya Scodelario)، هم پیمان شود. او حالا با کشتی قدیمی خودش در دریاها باید برای جان خودش بجنگد.

فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales در ۲۶ می سال ۲۰۱۷ به سینما‌ها می‌آید.

منبع: darkhorizons

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.