تاریخ اکران دنباله ی «موجودات شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» مشخص شد!

4 August 2016 - 12:00

Fantastic Beasts And Where To Find Them «موجودات شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» دنباله دارد! امسال شاهد عرضه‌ی یک کتاب، یک نمایش و یک دنباله‌ی فرعی جدید از دنیای شگفت‌انگیز و افسانه‌ای هری پاتر هستیم. حال امروز متوجه شدیم که دنباله‌ی این نسخه‌ی فرعی نیز هم‌اکنون وجود دارد! به نظر زمان بسیار خوبی برای طرفدار هری پاتر بودن است. در ادامه ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

یک جغد از دنیای هری پاتر در شکل یک بیانیه از سوی برادران وارنر (Warner bros) روز چهارشنبه رسید. این استودیو فیلم‌سازی رسماً تائید کرد که دنباله‌ی فرعی «موجودات شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» ساخته خواهد شد. این دنباله‌ی بی‌نام‌ونشان دیوید یِیتس (David Yates) کارگردان ۴ قسمت آخر هری پاتر و «موجودات شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» را در نقش همیشگی خودش بازمیگرداند. جی. کی. رولینگ نیز مسئولیت نویسندگی آن را بر عهده دارد. این دنباله دقیقاً دو سال پس از تاریخ اکران قسمت اول آن یعنی در تاریخ ۱۶ نوامبر سال ۲۰۱۸ (۲۶ آبان سال ۱۳۹۷) میلادی برروی پرده‌ی نقره‌ای خواهد رفت.

البته از قبل نیز می‌دانستیم که «موجودات شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» یک سه‌گانه خواهد بود، آن هم هنگامی‌که جی. کی. رولینگ از برنامه‌ی خود برای ۳ فیلم خبر داد و زمانی که یِیتس ماه گذشته تائید کرد که رولینگ در حال حاضر فیلم‌نامه قسمت دوم را نوشته است. بر طبق گزارش هالیوود ریپورتر داستان قسمت دوم ادامه‌ی زندگی شخصیت فیلم نوت اسکمندر (Newt Scamander) را درزمانی بسیار تاریک ادامه خواهد داد؛ زمانی که اسکمندر و جادوگران باید درباره‌ی وفاداری خود تصمیم سختی بگیرند. درحالی‌که ادی ردمین (Eddie Redmayne) در این قسمت نیز نقش اسکمندر را بازی خواهد کرد، هنوز مشخص نیست که آیا گروه بازیگری فیلم اول در این قسمت نیز حضور خواهند داشت یا نه.

«موجودات شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» داستان نوت اسکمندر و کیف‌دستی پر از موجودات جادویی وی را در سال ۱۹۲۰ و در نیویورک دنبال می‌کند. فیلم جدید طرفداران را با جامعه‌ی جادوگری آمریکا و مدرسه‌ی علوم و فنون جادوگری ایلورمورنی (Ilvermorny) به‌عنوان نسخه‌ی آمریکایی هاگوارتز معرفی می‌کند. این فیلم به‌غیراز ادی ردمین شاهد حضور بازیگرانی همچون کاترین واترسون (Katherine Waterston)، دن فوگلر (Dan Fogler)، ازرا میلر (Ezra Miller)، الیسون سودول (Alison Sudol)، سامانتا مورتون(Samantha Morton) و در آخر کارین فرل (Colin Farrell) بازیگر مشهور هالیوودی است.

خلاصه‌ی رسمی داستان به این شرح است:

«موجودات شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» حوادث و داستان نوت اسکمندر را در سال ۱۹۲۶ میلادی دنبال می‌کند. اسکمندر به‌تازگی یک سفر جهانی برای پیدا کردن تعدادی از حیوانات جادویی پشت سر گذاشته و هنگامی‌که او به نیویورک می‌رسد حادثه‌ی وحشتناکی رخ می‌دهد. یک نومَژ (ماگل در دنیای آمریکایی هری پاتر) اشتباهاً کیف‌ها را جابه‌جا می‌کند و باعث آزاد شدن و پخش شدن این موجودات در شهر بزرگ نیویورک می‌شود. این مسئله میتواند دردسرهای بزرگی را برای هر دودنیای جادوگران و انسان‌های معمولی ایجاد کند.

«موجودات شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» در تاریخ ۱۶ نوامبر(۲۶ آبان) اکران می‌شود.

منبع: ScreenCrush

 

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.