جیمی فالون؛ مجری مراسم جوایز گلدن گلوب امسال!

4 August 2016 - 18:00

شبکه NBC مجری مراسم خود را انتخاب کرده است. در ادامه‌ی خبر با گیمفاسینما همراه باشید.

در سالی که گذشت، ریکی جرویس (Ricky Gervais) مجری مراسم جوایز گلدن گلوب بود. حال قرار است جیمی فالون (Jimmy Fallon) جای او را در مراسم پیش رو امسال پرکند! او باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا از مجری سال ۲۰۱۶ این مراسم که از سطح قبلی خود فاصله گرفته بود بسیار بهتر عمل کند. بزرگ‌ترین سؤال این است که آیا وی موفق به انجام این کار می‌شود یا خیر؟!

شبکه NBC امروز در تور TCA 2016 مجری برنامه‌ی Tonight Show خود را به‌عنوان میزبان مراسم جوایز سالانه گلدن گلوب ۲۰۱۷ انتخاب کرد. این باید مقداری زمان در اختیار شما قرار دهد که برای شرط‌ بندی‌های خود بر روی جوک‌های احتمالی وی در طی مراسم آماده شوید! اگر شما برای هر جوکی که او در مورد جنجال های امسال مطرح می کند مقدار کمی هم شرط ببندید خیلی می‌شود! مراسم امسال گلدن گلوب در تاریخ ۸ ژانویه ۲۰۱۷ (۱۹ دی) برگزار خواهد شد. این مراسم از ساعت ۵ به‌وقت محلی شروع خواهد شد. ریکی جرویس (Ricky Gervais) بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ دوران موفقی را به‌عنوان مجری این مراسم پشت سر گذاشت. پس از وی نیز تینا فی و امی پولر دو سال پیاپی به شکل بسیار خوبی این مراسم را اجرا کردند. ریکی گروایس در سال ۲۰۱۶ مجدداً برای میزبانی مراسم برگشت اگرچه اجرای اخیر وی به‌خوبی اجراهای دونفره‌ی امی پولر و تینا فی نبود و به مذاق طرفداران آن‌چنان خوش نیامد.

جیمی فالون گزینه‌ی منصفانه‌ای است. او می‌تواند برای شوخی‌هایش از تینا فی امی پولر و حتی از همکار خود سث مایرز (Seth Meyers) نیز کمک بگیرد.

منبع: Screencrush

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.