مدت زمان و تعداد اپیزودهای Falcon and Winter Soldier و Loki چقدر است؟

13 January 2021 - 16:20
سریال مارول loki

در روزگاران قدیم (دهه ۹۰ و ۲۰۰۰ میلادی)، هر اپیزود یک سیتکام استاندارد ۲۲ دقیقه و هر اپیزود یک سریال درام ۴۴ دقیقه بود. در آن دوران، شبکه‌ها درآمد خود را از تبلیغات کسب می‌کردند و مجبور بودند تبلیغات زیادی را به فروش برسانند. این برنامه‌ها نه‌تنها جایی برای این تبلیغات باز می‌کردند، بلکه تبلیغاتی هم بین آن‌ها پخش می‌شد که مخاطب را برای ادامه هر اپیزود هیجان‌زده می‌کرد. سرویس‌های استریمینگ این شرایط را کاملا تغییر دادند، چون نیازی به پخش تبلیغات نداشتند. با این حال، بهتر است نویسندگان بدانند قرار است یک داستان نیم ساعته یا یک یک ساعته را بنویسند. پس از مشخص شدن تعداد اپیزودهای WandaVision «وانداویژن»، حالا طرفداران می‌خواهند بدانند تعداد و مدت زمان اپیزودهای Falcon and Winter Soldier «شاهین و سرباز زمستانی» و Loki «لوکی» و بقیه سریال‌های مارولی دیزنی پلاس چقدر است.

کوین فایگی (Kevin Feige) حین مصاحبه درباره سریال WandaVision، اطلاعاتی هم درباره مدت زمان اپیزودهای بقیه سریال‌های MCU منتشر کرد. فایگی در این باره گفته:

ما نگاه متفاوتی به این مسئله داریم. ما آن‌ها را به عنوان سریال‌هایی با شش اپیزود یک ساعته، یا ۹ تا ۱۰ اپیزود نیم ساعته توسعه می‌دهیم. مثلا توسعه WandaVision و Falcon and the Winter Soldier با اپیزودهای ۳۰ دقیقه‌ای شروع شد، اما با توجه به اینکه قوانین استریمینگ در طول سال‌ها تغییر کرده است، برخی از اپیزودها ممکن است ۲۳ دقیقه‌ای باشند. برخی از آن‌ها ممکن است طولانی‌تر از آن باشند. اما مثلا She-Hulk «هالک-دخت» به عنوان سریالی با ۱۰ اپیزود ۳۰ دقیقه‌ای توسعه داده می‌شود. برخی از اپیزودها طولانی‌تر و بعضی از آن‌ها کوتاه‌تر خواهند بود. Loki و Falcon and the Winter Soldier به عنوان سریال‌هایی با شش اپیزود ۴۰-۵۰ دقیقه‌ای در حال توسعه هستند.

او همچنین افزود که Moon Knight «شوالیه ماه» هم دارای شش اپیزود ۴۰-۵۰ دقیقه‌ای خواهد بود. البته هنوز اطلاعاتی درباره مدت زمان اپیزودهای Hawkeye «هاک‌آی»، Ms. Marvel‌ «خانم مارول» و What If «چه می‌شد اگر …؟» منتشر نشده است.

منبع:‌ Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.