No Time to Die؛ گزارش‌ها حاکی از تأخیر مجدد هستند

14 January 2021 - 15:38

در خبری که تعجب‌برانگیز نیست، ظاهراً کمپانی‌های MGM و Eon باری دیگر اکران فیلم No Time to Die را به تأخیر انداخته‌اند و این فیلم به‌جای اکران در آخر هفته‌ی عید پاک یعنی ۲ آوریل (۱۳ فروردین)، زمانی در پاییز بر روی پرده‌ی سینماها خواهد رفت.

انگلستان بازاری کلیدی برای فیلم No Time to Die به‌حساب می‌آید و مانند آمریکا و سایر دنیا، همه منتظرند تا ببینند آیا با وجود واکسن‌های مختلف بیماری همه‌گیر کرونا، تحت کنترل درخواهد آمد یا خیر. در نتیجه مشخص نیست که دقیقاً چه زمانی سینماها قادر خواهند بود تا به‌طور تمام و کمال باز شوند.

خبر تأخیر این فیلم به کارگردانی کری جوجی فوکوناگا (Cary Joji Fukunaga)، دیروز در سایت هلندی BN DeStem منتشر شد، جایی که سینمادار هلندی کارلو لمبِرِختس (Carlo Lambregts) فاش کرد که به گوشش رسیده اکران No Time to Die از عید پاک به ماه نوامبر موکول شده است. ددلاین نیز به صورت جداگانه متوجه شده است که دو کمپانی تولیدکننده‌ی این فیلم که در آن شاهد آخرین حضور دنیل کریگ (Daniel Craig) در نقش مأمور ۰۰۷ خواهیم بود، اکران آن را به زمانی در پاییز موکول کرده‌اند که هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نیست.

کمپانی MGM که حقوق توزیع داخلی «زمانی برای مردن نیست» را در اختیار دارد و Universal که انتشار خارجی آن را مدیریت خواهند کرد، هنوز هیچ صحبت یا توضیحی در این رابطه ارائه نداده‌اند.

برای واگذار کردن حقوق این فیلم به پلتفرم‌های استریمی، MGM تقاضای ۶۰۰ میلیون دلار کرده بود که هیچ شبکه‌ای حتی با نصف این مبلغ نیز حاضر به خرید آن نشد. ثبات مالی MGM تماماً به این فیلم بستگی دارد و استودیوی مذکور به‌هیچ‌وجه حاضر نیست از خیر باران پولی که از آخرین عنوان “دو صفر هفت”ی کریگ خواهد بارید، بگذرد.

آخرین فیلم جیمز باند یعنی Spectre فروشی ۸۸۰/۶ میلیون دلاری را در سال ۲۰۱۵ کسب کرد؛ این در حالی است که پرفروش‌ترین فیلم تاریخ فرنچایز ۰۰۷ یعنی Skyfall محصول ۲۰۱۲ فروش ۱/۱ میلیارد دلاری داشت. افرادی خارج از استودیوی MGM که قادر به تماشای فیلم جدید بوده‌اند، آن را شگفت‌انگیز خوانده‌اند و گفته‌اند که ارزش صبر کردن را دارد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.