آبری پلازا، کری الوز و باگزی مالون به فیلم جاسوسی گای ریچی پیوستند

14 January 2021 - 16:02
Aubrey Plaza, Cary Elwes, Bugzy Malone

آبری پلازا (Aubrey Plaza)، کری الوز (Cary Elwes) و باگزی مالون (Bugzy Malone) به فیلم جاسوسی دلهره‌آور بدون عنوان گای ریچی (Guy Ritchie) پیوستند تا در کنار جیسون استاتهام (Jason Statham) برای کمپانی‌های Miramax و STX Films به ایفای نقش بپردازند.

این فیلم که در فستیوال فیلم تورنتو با عنوان Five Eyes به خریداران معرفی شد در هفته‌ی جاری تولید خود را در دوحه‌ی قطر و پیش از رفتن به ترکیه آغاز خواهد کرد. در این عنوان استاتهام نقش اورسن فُرچیون، مامور MI6 باتجربه‌ای را ایفا می‌کند که به سازمان جاسوسی بین‌المللی Five Eyes می‌پیوندد تا رد یک دلال تسلیحات دارای اسلحه‌ای با قدرت نابود کردن نظم جهانی را بزنند و معامله‌ی این سلاح را متوقف کنند.

ریچی و Miramax در این فیلم پس از عناوین The Gentlemen و Wrath of Man باری دیگر با یکدیگر همکاری خواهند کرد؛ ریچی تهیه‌کنندگی و کارگردانی این فیلم اکشن را انجام خواهد داد و ایوان اتکینسون (Ivan Atkinson) و مارن دیویس (Marn Davies) از فیلم‌های Wrath of Man و The Gentlemen نویسندگان این اثر هستند.

بیل بلاک (Bill Block) از طرف کمپانی Miramax که تماماً سرمایه‌گذاری فیلم را انجام داده است، از تهیه‌کنندگان آن خواهد بود و حق توزیع فیلم در آمریکا، بریتانیا، ایرلند و سایر دنیا کاملاً در اختیار کمپانی STX خواهد بود.

STXfilms اکران‌کننده‌ی فیلم The Gentlemen بود که فروشی ۱۱۵ میلیون دلاری را در گیشه تجربه کرد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.