سریال Insecure با فصل پنجم به پایان می‌رسد

14 January 2021 - 22:11
Insecure

شبکه HBO در روز چهارشنبه اعلام کرد که فصل پنجم این سریال فصل پایانی آن خواهد بود. ایسا رای (Issa Rae) یکی از سازندگان این سریال بوده است و در این سریال به ایفای نقش پرداخته است. فصل چهارم این سریال در ۹ بخش، نامزد دریافت جایزه امی شده است.

امی گراویت (Amy Gravitt) در مصاحبه‌ای گفت:

ایسا حس ناامنی را به شکل فوق‌العاده‌ای با کمدی به تصویر کشیده است. این سریال صریح و قابل درک بوده و همین‌طور به‌علت زحمت‌های ایسا، پرنتیس پنی (Prentice Penny)، ملینا ماتسوکاس (Melina Matsoukas) و گروه بازیگران ارتباط خوبی با بینندگان برقرار کرده است. این تیم بااستعداد، فصل پنج فوق‌‌العاده‌ای برای این سریال آماده کرده‌اند و ما مشتاق روایت این داستان‌ها خواهیم بود.

رای در توییتر خود اعلام کرد:

برای فیلم‌برداری فصل پنجم و نهایی سریال به شدت مشتاق هستم. ما نمی‌توانستیم بدون حمایت فوق‌العاده بینندگان و همین‌طور حمایت شبکه HBO داستان را به‌طور کامل تعریف کنیم.

رای یکی از سازندگان سریال بوده است، که بیشتر به خاطر بازی در سریال Awkward Black Girl در کنار لری ویلمور (Larry Wilmore) شناخته می‌شود. رای تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را به همراه شورانر پنی، ماتسوکاس، مایکل روتنبرگ (Michael Rotenberg)، دیو بکی (Dave Becky)، جاناتان بری (Jonathan Berry)، امی انیوبی (Amy Aniobi) و جیم کلورویس (Jim Kleverweis) بر عهده دارد.

منبع : The HollyWood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.