تیزری از شش قسمت جدید سریال The Walking Dead منتشر شد

15 January 2021 - 14:40

شبکه AMC تیزری از شش قسمت پایانی فصل دهم سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» منتشر کرد.

اولین قسمت از این شش قسمت پایانی که Home Sweet Home نام دارد در تاریخ ۲۸ فوریه پخش خواهد شد.

با پایان یافتن جنگ با نجواگرها، سریال قبل از شروع فصل یازدهم برروی تعدادی از کاراکترها تمرکز خواهد کرد. یکی از این قسمت‌ها نشان دهنده گذشته نیگان خواهد بود و حتی همسر جفری دین مورگان، نقش همسر نیگان، لوسیل را در سریال بازی خواهد کرد.

سال ۲۰۲۱ یازدهمین سالگرد پخش سریال The Walking Dead برروی تلویزیون خواهد بود. تقریباً تمام شخصیت‌های اصلی کتاب‌های مصور در سریال حضور دارند و این سریال با فصل یازدهم به پایان خواهد رسید. سریال اصلی به پایان خواهد رسید اما دنیای مردگان متحرک در سریال‌های اسپین‌آف و فیلم‌ها ادامه خواهد یافت.

در این تیزر می‌توان خط داستانی را به راحتی تشخیص داد. آرون و گابریل تمرکز اصلی قسمت One More خواهند بود. داستان پیشینه پرنسس در قسمت Splinter به نمایش گذاشته خواهد شد و تمرکز اصلی قسمت Diverged برروی دریل و کارول خواهد بود. در قسمت Find Me دریل را پس از ترک کردن گروه بعد از ناپدید شدن ریک دنبال خواهیم کرد.

رابطه دریل و کارول در نیمه دوم فصل دهم متزلزل بوده است و دیدن آن‌ها در قسمت Diverged در کنار یکدیگر هیجان‌انگیز خواهد بود و در قسمت Here’s Negan نگاهی به داستان پیشینه یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های سریال، نیگان خواهیم انداخت.

 

منبع : Screen Rant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.