کریس ایوانز در نقش کاپیتان آمریکا به دنیای سینمایی مارول برمی‌گردد

14 January 2021 - 21:50
فیلم avengers

کریس ایوانز (Chris Evans) در حال مذاکره برای بازگشت در نقش کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول است. این بازیگر در حال انجام مذاکرات نهایی برای بازگشت در نقش استیو راجرز در حداقل یک پروژه مارولی دیگر است و شاید هم در دو پروژه جدید حضور پیدا کند.

ایوانز در فیلم Avengers: Endgame با دنیای سینمایی مارول خداحافظی کرد، که پایان قراردادش با استودیوی مارول بود. استیو راجرز پس از بازگرداندن سنگ‌های ابدیت به زمان اصلی خودشان، به زمان حال برنگشت و زندگی خوبی را با پگی کارتر (هیلی اتول) در دهه ۱۹۴۰ آغاز کرد. سپس او را به شکل یک پیرمرد در زمان حال دیدیم که سپرش را به شاهین با بازی آنتونی مکی تحویل داد تا فضا برای سریال The Falcon and the Winter Soldier «شاهین و سرباز زمستانی» فراهم شود.

بنابراین نمی‌دانیم چطور قرار است ایوانز در یک پروژه مارولی بدون نام حضور پیدا کند و استفاده از کلمه پروژه یعنی ممکن است او را در یک سریال محصول دیزنی پلاس ببینیم. پخش WandaVision اولین سریال MCU در روز جمعه آغاز خواهد شد که گفته می‌شود مستقیما با فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness «دکتر استرنج در مالتی‌ورس جنون» ارتباط خواهد داشت. بنابراین ممکن است ایوانز در نقش نسخه جوان خودش از یک دنیای موازی در این فیلم حضور پیدا کند.

کاندید دیگر برای حضور ایوانز، فیلم Thor: Love and Thunder «ثور: عشق و تندر» است که فیلم‌برداری آن به زودی در استرالیا آغاز می‌شود و بسیاری از بازیگران فرنچایز Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» به آن پیوسته‌اند. حتی ممکن است ایوانز در فیلم Spider-Man 3 «مرد عنکبوتی ۳» نقش‌آفرینی کند، که قرار است مرد عنکبوتی‌های قبلی با بازی توبی مگوایر (Tobey Magurie) و اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) را از طریق مالتی‌ورس به MCU بیاورد.

البته قرار نیست ایوانز بازیگر دنباله جدیدی برای فرنچایز Captain America «کاپیتان آمریکا» باشد، بلکه احتمالا نقش مکمل یا کوتاهی در یک پروژه جدید خواهد داشت.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.