شایعه: تام هاردی در Star Wars: Episode VIII حضور خواهد داشت

11 January 2017 - 16:00

فیلم Star Wars: Episode VIII «جنگ ستارگان: قسمت هشتم» یکی از پرحاشیه‌ترین فیلم‌های در حال ساخت است. طرفدارن هنوز منتظر انتشار خبری درباره‌ی جزئیات داستان فیلم یا سرنوشت شخصیت ژنرال لیا اورگانا (Leia Organa) با بازی کری فیشر (Carrie Fisher) فقید هستند. با این همه، شایعات زیاد دیگری نیز درباره‌ی قسمت هشت جنگ ستارگان وجود دارد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

یکی از بزرگترین شایعات درباره‌ی فیلم مربوط به تام هاردی (Tom Hardy) است که قرار است در فیلم Dunkirk نیز بازی کند. در مصاحبه‌ای با سایت هالیوود ریپورتر (Hollywood Reporter) درباره‌ی این شایعه‌ی  قدیمی از هاردی سوال پرسیده شد  و پاسخ هاردی به این موضوع جالب بود.

فکر نکنم که بتوانم در این باره حرفی بزنم. شما این موضوع را کجا شنیده‌اید؟ اینترنت فضای باشکوهی دارد، اما پر از اطلاعات نادرست هم است.

این صحبت از جانب هاردی هم این شایعه را رد می‌کند و هم به نحوی آن را تایید می‌کند. اطلاعای هم درباره‌ی نقش هاردی در فیلم منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را بخوانید؛ البته باید به شما هشدار بدهم که این متن با اسپویل داستان همراه است.

در یکی از صحنه‌های قسمت هشتم جنگ ستارگان فین (Finn) با بازی جان بویگا (John Boyega) با پوشیدن لباس استرم‌تروپر (stormtrooper) قصد دارد به یکی از پایگاه‌های امپراطوری نفوذ کند. هاردی قرار است نقش یکی از همرزم‌های سابق فین را داشته باشد و او را در مقر امپراطوری می‌بیند. شخصیت هاردی گمان می‌کند که او به عنوان یک جاسوس دوجانبه در حال خدمت به امپراطوری است و بر ضد شورشیان کار می‌کند، به  همین دلیل به او برای ترفیع گرفتن تبریک می‌گوید.نقش تام هاردی در فیلم عجیب به نظر می‌رسد، ولی دنیل کریگ (Daniel Craig) دقیقاً همچین نقشی در قسمت هفتم جنگ ستارگان داشت.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.