تاریخ پخش فصل یازدهم و پایانی The Walking Dead اعلام شد

15 January 2021 - 10:44
walking dead

داستان‌های مربوط به جهان The Walking Dead نتوانستند به دلیل همه‌گیری کووید ۱۹ آن‌طور که برنامه‌ریزی شده بود در سال ۲۰۲۰ روایت شوند. اکنون، قرار است ۲۰۲۱ سالی باشد که سه سریال مربوط به دنیای the Walking Dead و برنامه‌ی Talking Dead کار خود را از سر بگیرند. The Walking Dead قسمت‌های اضافه‌ی فصل دهم را منتشر خواهد کرد، Fear the Walking Dead فصل ششم را به انتها رسانده و وارد فصل هفتم می‌شود و در نهایت The Walking Dead: World Beyond با فصل دوم به کار خود خاتمه می‌دهد… اما این همه‌ی برنامه‌ها نیست.

دوره‌های زمانی پخش شدن سریال‌های مربوط به جهان the Walking Dead در سال ۲۰۲۱ از این قرار خواهند بود:

قسمت‌های اضافی فصل دهم the Walking Dead در ۱۰ اسفند ماه منتشر می‌شوند.

Talking Dead بعد از پخش سریال اصلی در ۱۰ اسفند پخش خواهد شد.

بهار ۲۰۲۱ میزبان ششمین فصل از Fear the Waking Dead خواهد بود.

دنباله‌ی The Walking Dead: World Beyond برای اواخر ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است.

پخش فصل یازدهم The Walking Dead در پائیز ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد.

فصل هفتم Fear the Walking Dead نیز انتهای سال میلادی منتشر می‌شود.

حالا که به فصول نهایی The Walking Dead و World Beyond نزدیک می‌شویم، می‌توان گفت عصر TWDU درحال برداشتن گام‌های نهایی خود است. بسیاری بر این باورند که پایان‌بندی بزرگی با فیلم سینمایی ریک گرایمز در نظر گرفته شده و مدیر بخش محتوی The Walking Dead آقای اسکات گیمپل (Scott Gimple) نیز عنوان کرده انتقال از این دوره به دوره‌های بعدی همانند فرنچایزهای بزرگ دیگر مثل فیلم‌های Marvel و تغییر و تحولات آن خواهد بود.

گیمپل طی مصاحبه‌ای با ComicBook.com این چنین اظهار نظر کرده است:

به عنوان یک طرفدار این حرف‌ها را می‌زنم. شخصاً در گردهمایی‌های آن‌ها نبوده‌ام ولی به نظر می‌رسد فصل بعدی فیلم‌های مارول چیز کاملاً جدیدی باشد. قرار است چهره‌های جدید زیادی ببینیم. Walking Dead حالت مشابهی با آن دارد. برنامه‌ی مختص به کارول و دریل (Carol/Daryl) را خواهیم داشت که به نحوی مرکز اصلی داستان‌های آینده هستند. ماجراهای دیگر کاملاً متفاوت خواهند بود.

قرار نیست هیچ چهره‌ی آشنایی در آن برنامه داشته باشیم. فکر می‌کنم قسمت‌های محبوب قرار است به صورت ترکیبی استفاده شوند، از نظر حضور بازیگرهای افتخاری، مینی‌سریال‌ها، مواردی مثل کارول و دریل و غیره. نمی‌خواهیم بیش از حد اطلاعاتی ارائه دهیم، بلکه جریانی ثابت از The Walking Dead را وارد زندگی مردم می‌کنیم. هدف ما این است. قصد داریم بسیار متفاوت باشیم و در عین حال ویژگی‌های مشابه داشته باشیم. قسمت‌های قدیمی را بازسازی می‌کنیم و همزمان چیزهای جدید را معرفی می‌کنیم.

منبع: comicbook

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.