اطلاعات جدیدی از فیلم Searching 2 منتشر شد

15 January 2021 - 12:31
فیلم Searching ۲

فیلم در حال توسعه Searching 2 که به تازگی کارگردان‌های جدیدی برای آن انتخاب شده، داستان کاملاً جدیدی را تعریف خواهد کرد.

قسمت قبلی این فیلم هیجان‌انگیز با نام Searching که داستانش کاملاً از طریق صفحه لپ‌تاپ‌ها و تلفن‌های هوشمند روایت شد، چیز جدیدی نبود ولی این فیلم به کارگردانی انیش چانگنتی (Aneesh Changanty) جزء یکی از بهترین‌های این ژانر بود. این فیلم که در سال ۲۰۱۸ در سینماها به نمایش درآمد، داستان پدر بیوه شده‌ای با نقش‌آفرینی جان چو (John Cho) را روایت کرد که پس از گم شدن دخترش، برای پیدا کردن سرنخ‌هایی درباره او به بررسی زندگی مجازی‌اش در اینترنت پرداخت.

علاوه بر جان چو، دبرا مسینگ (Debra Messing) نیز در این فیلم معمایی ایفای نقش کرد و پس از انتشار، فیلم Searching موفق به دریافت نقدهای مثبت بسیاری از طرف منتقدین شد. همچنین این فیلم با بودجه ساخت یک میلیون دلاری توانست فروشی بیش از ۷۵.۵ میلیون دلار را در باکس آفیس جهانی کسب کند.

داستان فیلم Searching به طرز کاملاً آشکاری به پایان رسید و هیچ‌کس انتظار ساخت ادامه‌ای از آن را نداشت، ولی با این حال، با انتشار اخباری در سال ۲۰۱۹ مشخص شد که قسمت دوم این فیلم با نام Searching 2 در مرحله توسعه قرار دارد. در‌ آن زمان هنگام معرفی قسمت دوم این فیلم، قرار بود انیش چانگنتی دوباره به عنوان کارگردان در ساخت آن نقش داشته باشد و همچنین فیلم‌نامه‌نویس فیلم قبلی با نام سو اوهانیان (Sev Ohanian) نیز دوباره وظیفه نوشتن فیلم‌نامه قسمت دوم آن را بر عهده داشته باشد. از آن موقع تا به حال خبرهای بسیار کمی در رابطه با این فیلم منتشر شده است.

اکنون جزئیات مهمی از پشت صحنه ساخت این فیلم منتشر شده است. ویل مریک (Will Merrick) و نیک جانسون (Nick Johnson) جهت کارگردانی قسمت دوم این فیلم به جای انیش چانگنتی انتخاب ‌شده‌اند که این اولین فیلم آن‌ها در نقش کارگردان خواهد بود. این دو نفر در ساخت قسمت اول فیلم Searching نیز به عنوان تدوین‌گر نقش داشته‌اند. در عین حال، انیش چانگنتی نیز همچنان به عنوان تهیه‌کننده فیلم Searching 2 به همراه سو اوهانیان در ساخت قسمت دوم این فیلم نقش خواهد داشت.

ایده داستان قسمت دوم این فیلم از انیش چانگنتی و سو اوهانیان نشأت گرفته است، ولی با این حال ویل مریک و نیک جانسون وظیفه نوشتن فیلم‌نامه آن را بر اساس این ایده بر عهده خواهند داشت. جزئیات داستانی فیلم Searching 2 همچنان مخفی مانده ولی طبق گزارش‌ها، در این فیلم شاهد کاراکترهایی کاملاً جدید و داستان هیجان‌انگیز تکامل ‌یافته‌ای (نسبت به قسمت اول آن) که در صفحه دستگاه‌های کاراکترهای این فیلم مانند لپ‌تاپ، تبلت و تلفن هوشمند روایت خواهد شد، خواهیم بود.

انیش چانگنتی درباره این فیلم گفت:

با چنین پارامترهای محدود کننده بصری، فیلمی مانند Searching 2، احتیاج به سبک بصری تازه‌ای خواهد داشت تا آن را از قسمت قبلی‌اش متمایز کند. من تا جایی که توانسته‌ام به این ژانر فرعی در حال رشد کمک کرده‌ام ولی با این حال، اگر کسی در این کره خاکی پتانسیل ارتقا و بهبود این ژانر را داشته باشد، قطعاً ویل و نیک هستند و آن‌ها از همان ابتدا نیز در ساخت این فرنچایز نقش داشته‌اند.

علاوه بر آن، گفته شده که روند فیلم‌برداری فیلم Searching 2 از بهار آینده آغاز خواهد شد. با توجه به مشکلات در روند تولید فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی در دوران ویروس کرونا، امکان دارد مقیاس کوچک این فیلم باعث شود روند ساخت بدون مشکلی را تجربه کند. همان‌طور که گفته شد اگر روند تولید فیلم Searching 2 از فصل بهار آغاز شود، احتمالاً این فیلم در اواسط سال ۲۰۲۲ برای پخش در سینماها آماده خواهد شد. معمولاً فاصله زمانی چهار ساله، بین قسمت اول فیلم‌هایی مثل این و قسمت دوم آن عجیب به نظر می‌رسد ولی با توجه به اینکه داستان قسمت دوم با قسمت اول آن کاملاً متفاوت می‌باشد، این مورد اهمیتی نخواهد داشت.

سؤال اصلی این است که داستان فیلم Searching 2 درباره چه چیزی خواهد بود؟ با توجه به اینکه این فیلم قصد دارد داستان کاملاً متفاوتی را نسبت به قسمت اول آن تعریف کند، می‌توان فرض کرد که داستان آن ربطی به ناپدید شدن یکی از کاراکترهای آن نخواهد داشت که اگر این‌طور باشد باید عنوان قسمت دوم تغییر کند.

با این حال محتمل به نظر می‌رسد که مانند قسمت اول، داستان این فیلم نیز به نوعی رمزآلود و مبهم باشد. آیا امکان دارد جعل هویت در فضای مجازی که نقش بزرگی را در قسمت اول این فیلم داشت، در قسمت دوم نیز وجود داشته باشد؟ یا اینکه قسمت دوم این فیلم نگاهی به تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر رویدادهای حال حاضر خواهد انداخت؟

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.