احتمال ساخت ادامه سریال Swamp Thing بسیار کم است

15 January 2021 - 12:31
سریال Swamp Thing

سریال Swamp Thing که فصل اولش در شبکه اینترنتی DC Universe به نمایش درآمده بود، بعید به نظر می‌رسد که بتواند در شبکه The CW به حیات خود ادامه دهد.

داستان این سریال بر روی کاراکتری با نام ابی آرکین با نقش‌آفرینی کریستال رید (Crystal Reed) تمرکز داشت که برای بررسی یک ویروس کشنده در یک باتلاق، به زادگاه خود در شهر لوئیزیانا برمی‌گردد. سپس او با موجود عجیب و غریبی با نام سوامپ تینگ یا موجود باتلاقی روبه‌رو شد که خاطرات دانشمندی با نام الک هالند را در ذهن خود دارد. سریال Swamp Thing، از طریق موجود باتلاقی که قادر به کنترل گیاهان و دارای توانایی‌های احیاکننده برای حفاظت از مکان زندگی خود و دنیای طبیعی بود، به بررسی رمز و رازهای این باتلاق پرداخت.

با وجود نقدهای خوبی که سریال Swamp Thing موفق به دریافت آن‌ها شد، شبکه اینترنتی DC Universe تصمیم گرفت این سریال را پس از مدت کوتاهی از پخش فصل اول آن در تاریخ آوریل ۲۰۱۹ (فروردین ماه ۱۳۹۸) کنسل کند. این شبکه اینترنتی نوپا نیز، تنها توانست به مدت یک سال پس از پخش این سریال دوام بیاورد چرا که با انتشار اعلامیه‌ای در تابستان ۲۰۲۰، تمامی برنامه‌های اریجینال این شبکه از جمله سریال‌های Harley Quinn ،Titans ،Doom Patrol و Young Justice به شبکه اینترنتی جدید کمپانی Warner Bros با نام HBO Max منتقل شدند.

در عین حال، با آغاز شیوع ویروس کرونا و متوقف شدن روند ساخت بیشتر پروژه‌ها، شبکه The CW با خرید حق پخش فصل اول این سریال، آن را در شبکه خود به نمایش گذاشت.

حتی با وجود اینکه از سریال Swamp Thing در شبکه CW استقبال زیادی شده بود ولی به نظر می‌رسد که این شبکه فصل دوم آن را تولید نخواهد کرد. طبق گزارش وب‌سایت TV Line، احتمال ساخت فصل دوم سریال Swamp Thing در آینده بسیار کم است. در این گزارش اشاره شده که علاوه بر منقضی شدن قرارداد بازیگران این سریال، دکورهای آن نیز دیگر وجود ندارند، بنابراین منابع داخلی گفته‌اند تمامی نشانه‌ها حاکی از آن است که فصل دوم این سریال در هیچ شبکه‌ای ساخته نخواهد شد. همچنین کنسل شدن سریع این سریال در همان ابتدا نشان‌دهنده عامل بازدارنده‌ای در ساخت ادامه‌ این سریال بوده است.

دلیل کنسل شدن سریال Swamp Thing توسط شبکه اینترنتی DC Universe در آن زمان تا حدودی مبهم بود و برخی نیز کنسل شدن آن را حاکی از انگیزه‌های مالیاتی لغو شده توسط ایالت کارولینای شمالی جایی که این سریال فیلم‌برداری شده بود، دانسته‌اند. این تئوری پس از مدتی غلط از آب درآمد چرا که گزارش‌ها حاکی از آن بود که بی‌اعتقادی مدیران بلندمرتبه شبکه اینترنتی DC Universe به این سریال و همچنین عدم تمایل استودیوی سازنده به پرداخت میلیون‌ها دلار هزینه جهت نگهداری دکورهای این سریال، علت کنسل شدن آن بوده است.

با این حال، رئیس شبکه CW با نام مارک پدوویتز (Mark Pedowitz) گفته بود که امکان ساخت ادامه سریال Swamp Thing را رد نمی‌کنند و به احتمال زیاد، مذاکره جهت ساخت ادامه‌ این سریال، با مسئولان بلندمرتبه کمپانی برادران وارنر سخت و مشکل خواهد بود.

در حالی که این خبر، تیر خلاصی را به احتمال ساخت ادامه‌ این سریال زده، همچنان حذف شدن سریال Swamp Thing از لیست سریال‌های تلویزیونی DC خبری ناامیدکننده است. کامیک بوک‌های ترسناک Swamp Thing که منبع اقتباس این سریال بوده،‌ با دیگر پروژه‌های تلویزیونی DC تفاوت بسیاری داشته و مانند سریال شبکه HBO Max با نام Doom Patrol، سریال Swamp Thing نیز لحن بسیار متفاوتی را با دیگر پروژه‌های ابرقهرمانی DC در تلویزیون داشته است.

علاوه بر آن، در حالی که دنیای Arrowverse سریال‌های شبکه CW، استاندارد جدیدی را برای سریال‌های تلویزیونی رقم زده، آمار موفقیت‌آمیز سریال Swamp Thing در این شبکه ثابت کرده مخاطبان خواستار تماشای داستان‌های تاریک و بررسی کاراکترهای کمتر شناخته شده در DC هستند. امیدواریم که حتی با وجود احتمال بسیار کم بازگشت سریال Swamp Thing، کمپانی DC از سرنوشتی که برای این سریال رقم خورده، درس بگیرد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.