پروژه جدید برادران کوئن سریالی تلویزیونی خواهد بود

11 January 2017 - 18:00

جُل و ایتان کوئن (Joel Coen و Ethan Coen) یکی از تیم‌های فیلم‌سازی مورد احترام و البته برتر هالیوود هستند که به تازگی قصد دارند وارد مرحله‌ای از دوران کاری خود شوند که قبلا به هیچ وجه آن را تجربه نکرده‌اند. در اوایل سال ۲۰۱۶، آنها Hail, Caesar «زنده‌باد سزار» را ساختند، یک کمدی خوش ساخت و مقبول. اما این تیم که براساس سنت دیرینه خود، هر سال یک فیلم را راهی اکران می‌کنند، در مورد فیلم بعدی خود هیچ اخباری منتشر نکرده‌اند. با سینماگیمفا همراه باشید.

در عوض، آنها به تازگی مشغول نویسندگی شده‌اند که از جمله‌های پروژه‌های نویسندگی آنها می‌توان به عنوان Unbroken «شکست ناپذیر» در سال ۲۰۱۴ و Bridge of Spies «پل جاسوسان» در سال ۲۰۱۵ اشاره کرد. همچنین یکی از فیلم‌نامه‌های نگارش شده توسط آنها، در فیلم در حال ساخت جرج کلونی (George Clooney) با عنوان Suburbicon استفاده خواهد شد.

به گزارش ددلاین، برادران کوئن به تازگی قرار است در پروژه‌ای تحت عنوان The Ballad of Buster Scruggs حضور داشته باشند. این سریال آنتولوژی (سریالی که هر فصل آن داستانی جدید را دنبال می‌کند) در ژانر وسترن، قرار است توسط براردان کوئن نوشته، تهیه و کارگردانی شود. اینکه برداران کوئن بتوانند در پروژه‌ای تلویزیونی موفق شوند موضوعی است که تنها در زمان پخش سریال مشخص می‌شود و در حال حاضر تاریخ پخش مشخصی برای این سریال در نظر گرفته نشده‌است. در صورت انتشار اخبار بیشتر شما را در جریان خواهیم گذاشت.

منبع: ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.