The Winds of Winter در سال ۲۰۱۷ منتشر می‌شود

11 January 2017 - 19:00

طرفداران بی‌شمار سریال فوق محبوب Game of Thrones «بازی تاج و تخت» خبر دارند که فصل آینده‌ی سریال، در تابستان سال میلادی جاری در هفت قسمت پخش خواهد شد؛ اما خواننده‌های کتابی که سریال از آن اقتباس شده است از تاریخ انتشار کتاب بعدی اطلاعی ندارند. به نظر می‌رسد که امیدواری کوچکی برای کسانی که مشتاقانه به دنبال فهمیدن اتفافاتی که در آینده در دنیای فانتزی جورج آر.آر. مارتین (George R.R. Martin) رخ خواهند داد به وجود آمده است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با توجه به صحبت‌های جورج آر.آر. مارتین کتاب ششم او، The Winds of Winter «بادهای زمستانی»، در حال پیشرفت است. در جواب به یکی از طرفداران که قصد اطلاع از اوضاع کتاب را داشت، مارتین بیان کرد که کتابش در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد؛ البته باید گفت که خود جورج آر.آر. مارتین درباره‌ی این بازه‌ی زمانی احساس خوبی ندارد و شاید کتاب در این محدوده منتشر نشود.

کار هنوز تمام نشده است، ولی پیشرفت خوبی داشته‌ام. البته سال قبل در همچین موقعی فکر می‌کردم که در یک سال کتاب را تمام خواهم کرد. من فکر می‌کنم که کتاب در سال جاری منتشر خواهد شد (ولی همین فکر را هم سال قبل می‌کردم).

شش سال از انتشار آخرین کتاب از سری بازی تاج و تخت، A Dance With Dragons «رقصی با اژدهایان»، می‌گذرد. دو کتاب دیگر از این مجموعه باید منتشر شوند؛ یکی The Winds of Winter «بادهای زمستانی» است و دیگری A Dream of Spring «رویای بهار». مگر این که جورج آر.آر. مارتین به نوشتن خود سرعت بیشتری ببخشد، ما در آینده‌ی نزدیک پایان این مجموعه روبرو نخواهیم شد. البته شاید طرفدارن این مجموعه کتاب، به راحتی با این خبر کنار نیایند؛ چون قبلاً هم قول‌هایی در مورد انتشار شدن کتاب The Winds of Winter «بادهای زمستانی» داده شده بود.

برای خیلی از افراد داستانی که در کتاب‌های جدید Song of Ice and Fire «نغمه‌ای از یخ و آتش» داستانی تکراری را روایت خواهد کرد، البته خواننده‌هایی نیز وجود دارند که برایشان مهم نیست که در سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» چه گذشته است و به همین دلیل است که مارتین کار خود را به اتمام خواهد رساند.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.