استرلینگ کی. براون: Black Panther فیلمی خاص خواهد بود

11 January 2017 - 18:00

استودیو مارول فهرست جالب توجه و قدرتمندی از بازیگران را برای فیلم‌های ابرقهرمانی آینده‌ی خود در نظر گرفته که روز به روز بر تعداد آن نیز افزوده می‌شود و شاهد حضور بازیگران بااستعداد و معروفی در جهان سینمایی مارول هستیم؛ اخیراً نیز مطلع شدیم که استرلینگ کی. براون (Sterling K. Brown) به جمع بازیگران فیلم مستقلی که بر اساس شخصیت پلنگ سیاه (Black Panter) ساخته می‌شود، پیوسته است. فیلمی خاص، که برای نخستین بار با محوریت یک ابرقهرمان سیاه پوست از سوی مارول و تیم تولیدی که اکثراً سیاه پوست هستند ساخته می‌شود و سال آینده‌ی میلادی روانه‌ی پرده‌ی سینماها خواهد شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

استرلینگ پس از تائید حضورش در فیلم پلنگ سیاه با The Undefeated گفتگویی داشته و پیرامون این پروژه بیان کرده است که:

“من تنها در یک فیلم تحت عنوان Thurgood Marshall با چاد (چادویک بوزمن، بازیگر نقش پلنگ سیاه) همکاری کرده‌ام. او مانند یک انسان با استعداد با روحی عمیق است. او بهترین شخصیت برای قرار گرفتن در نقش T’Challa است. بنابراین، پیوستن دوباره به او، و کار کردن با برندگان اسکار… همکاری با مایکل بی. جوردن (Michael B. Jordan) پس از کار فوق‌العاده‌ای که در فیلم Creed ارائه داد. دانای گوریرا (Danai Gurira)… فارست ویتاکر (Forest Whitaker) – مشابه شرمندگی‌ست. من در کاری که می‌خواهم انجام دهم، خوبم – اما تلاش نمی‌کنم که خودم را متواضع نشان دهم – اما، واو! من باید با شماها همکاری کنم؟! من فکر می‌کنم رایان کوگلر (Ryan Coogler) یکی از بهترین داستان گویانی‌ست که امروزه با آن‌ها کار می‌کنیم. با توجه به دیداری که پیش از این با نیت مور (Nate Moore)، تهیه‌ کننده‌ی پلنگ سیاه، پیش از اینکه فرصت حضور در فیلم پلنگ سیاه را داشته باشم، داشتیم، ، و مشاهده‌ی سطح دانش وی و همچنین احساساتی که برای تمام این جهان و به خصوص این پروژه داشت… می‌توانم بگویم این پروژه در دستان خوبی قرار گرفته است. من با جو رابرت کول (Joe Robert Cole) همکاری داشته‌ام – او یکی از نویسندگان سریال The People vs. O.J. است که در نوشتن فیلمنامه‌ی پلنگ سیاه با رایان کوگلر همکاری می‌کند. به نظر هرکسی مناسب کاری‌ست که باید انجام دهد.

من گفتگویی با نیت داشتم و او گفت که رایان از وی پرسیده که ‘چند سفید پوست در این پروژه نقش دارند؟’ و نیت نیز در پاسخ گفته ‘خوب، این (فیلم) در واکاندا اتفاق می‌افتد، بنابراین احتمالاً اکثریت آفریقایی باشند. و کوگلر نیز از این مورد خوشش آمده است.”

براون پس از تائید خبر حضورش در فیلم پلنگ سیاه جزئیات زیادی از این بابت منتشر نکرده و تنها اعلام داشته که ایفاگر نقشی به نام N’Jobu خواهد بود که در گذشته‌ی T’Challa فردی تاثیرگذار به شمار می‌رود و این فیلم نیز کاملاً خاص خواهد بود. استرلینگ کی. براون پیش از این در سریال‌هایی نظیر People v. O.J. Simpson: American Crime Story و This is Us ایفای نقش کرده است.

اکران رسمی فیلم مورد انتظار پلنگ سیاه از روز جمعه ۲۷ ماه ۱۳۹۶ (۱۶ فوریه ۲۰۱۸ میلادی) آغاز خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.