امکان دارد اسپین‌آف سریال The 100 در شبکه HBO Max پخش شود

15 January 2021 - 15:25
سریال اسپین‌آف The 100

اسپین‌آف برنامه‌ریزی شده برای سریال The 100 امکان دارد که در شبکه جدیدی پخش شود.

خالق این سریال جیسون روتنبرگ (Jason Rothenberg) مدتی است که در حال توسعه اسپین‌آفی برای این سریال بوده که قرار است حداقل به مدت یک سال پخش شود و همچنین فصل آخر سریال The 100 نیز شامل خط داستانی بوده که می‌تواند مقدمه تولید سریال پیش درآمدی از آن را رقم بزند. اگر این سریال تولید شود، داستان آن بر روی بچه‌های یکی از دشمنان اصلی این سریال با نام بیل کادوگان تمرکز خواهد داشت.

سریال The 100 موفقیت عظیمی را در شبکه The CW به دست آورده ولی بخشی از این موفقیت، مدیون پخش آن در شبکه نتفلیکس بوده است. در واقع، شبکه The CW قرارداد انحصاری را با کمپانی نتفلیکس امضا کرده که به آن‌ها اجازه داده بود که مکان جدیدی جهت پخش سریال‌هایی مانند Chilling Adventures of Sabrina پیدا شود ولی اکنون شبکه The CW قرارداد انحصاری خود را با شبکه نتفلیکس فسخ کرده و بدین ترتیب مدیران اجرایی این شبکه قادر هستند که به دنبال شبکه‌های استریمی دیگر برای پخش سریال‌های آینده خود باشند.

در مصاحبه جدید رئیس هیئت‌ مدیره و مدیرعامل شبکه The CW، مارک پدوویتز (Mark Pedowitz) با وب‌سایت Deadline، او توضیح داده که سرانجام پروژه‌هایی مانند اسپین‌آف سریال The 100 نامشخص است ولی با این حال شبکه HBO Max می‌تواند مکانی برای ادامه این سریال باشد. او همچنین گفت که سریال‌های کنسل شده دیگر شبکه The CW مانند Green Arrow and the Canaries نیز، از شانس کمتری برای ادامه در شبکه HBO Max برخوردار خواهند بود.

او در این مصاحبه گفت:

ما حتی هنوز هم در حال انجام بحث‌های مختلفی در رابطه با دو سریال Green Arrow and the Canaries و The 100 هستیم. متأسفانه، در این مقطع فکر نمی‌کنم که سریال The Canaries تولید شود ولی سریال The 100 (اسپین‌آف آن) سریالی است که هنوز هم در رابطه با آن در حال بحث هستیم. امکان همکاری با شبکه HBO Max وجود دارد البته اگر اتفاق بیفتد.

بسیار منطقی به نظر می‌رسد که شبکه The CW برخی از پروژه‌های آینده‌اش را به شبکه HBO Max بسپارد چرا که این دو شبکه پیش از این نیز با یکدیگر همکاری داشته‌اند. برخی از سریال‌های شبکه The CW مانند سریال Stargirl نیز، در شبکه اینترنتی DC Universe پخش شده بود ولی پس از تعطیل شدن این شبکه، تمامی سریال‌های کمیک بوکی DC به شبکه HBO Max انتقال داده شد. اکنون که تعدادی از سریال‌های شبکه The CW به شبکه اینترنتی HBO Max منتقل شده‌اند، منطقی به نظر می‌رسد که برخی از سریال‌های دیگر آن‌ها مانند سریال پیش درآمد The 100 نیز در این شبکه به حیات خود ادامه دهد.

البته این احتمال نیز وجود دارد که شبکه The CW اسپین‌آف سریال The 100 را به کل کنسل کند تا به دنبال پروژه‌هایی دیگر بروند. طبق گفته‌های مارک پدوویتز، سریال Green Arrow and the Canaries تولید نخواهد شد و اسپین‌آف سریال The 100 نیز از سرنوشتی مشابه آن، در امان نیست. با این حال با توجه به میزان محبوبیت سریال The 100 تا آخرین فصل خود، به نظر بعید می‌رسد که این شبکه به ساخت اسپین‌آفی از آن پشت کند. اگر بیانیه مارک پدوویتز صحیح باشد، امکان دارد که طرفداران سریال The 100، اسپین‌آف آن را در شبکه HBO Max تماشا کنند.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.