اپل تهیه‌کنندگی فیلم Kitbag را انجام خواهد داد

15 January 2021 - 17:45
Kitbag

Apple Studios سرمایه‌گذاری و تهیه‌کنندگی فیلم Kitbag، اثری حماسی با محوریت ناپلئون بناپارت به کارگردانی ریدلی اسکات (Ridley Scott) را انجام خواهد داد. در این فیلم، برنده‌ی اسکار واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) در نقش امپراتور و فرمانده‌ی ارتش فرانسه ظاهر خواهد شد. تولید این عنوان از اوایل ۲۰۲۲ در بریتانیا آغاز خواهد شد.

اکتبر گذشته بود که ددلاین گزارش داد، اسکات قرار است برای ساخت این فیلم دوباره با فینیکس همکاری کند. نویسندگی فیلم‌نامه‌ی این اثر را دیوید اسکارپا (David Scarpa) انجام داده است. او پیش‌تر نویسندگی فیلم All The Money in the World به کارگردانی اسکات را انجام داده بود.

 ساخت فیلمی با محوریت شخصیت ناپلئون بناپارت از خواسته‌های دیرینه‌ی اسکات بوده است و بسیاری از فیلم‌سازان برجسته‌ی دیگر نظیر استنلی کوبریک نیز خواهان ساختن چنین اثری بوده‌اند اما موفق نشده‌اند. اکنون اسکات بازیگر مناسبی را در اختیار دارد تا پیچیدگی‌های شخصیت مذکور را به نمایش دربیاورد؛ شخصیتی که از منابع و قدرت یک کشور برای رسیدن به خواسته‌های فردی خودش استفاده کرد. اسکات توانایی‌های فینیکس را وقتی هنگام کارگردانی فیلم برنده‌ی اسکار Gladiator بود، دید. فینیکس در آن فیلم نقش کومودوس، رهبر رم را ایفا کرد.

اسکات گفت:

هیچ بازیگری مانند واکین هرگز نمی‌تواند شخصیت ناپلئون را به تصویر بکشد. او در فیلم «گلادیاتور» یکی از پیچیده‌ترین امپراتورهای تاریخ را به تصویر کشید و با ناپلئون این کار را دوباره انجام خواهد داد. دیوید اسکارپا نویسنده‌ی نابغه‌ای است و در حال حاضر هیچ همکاری بهتر از اپل برای به نمایش درآوردن چنین داستانی برای مخاطبانی از سراسر دنیا، پیدا نمی‌شود.

این فیلم برداشتی منحصربه‌فرد و شخصی از زندگی و سرگذشت ناپلئون خواهد بود و نشان خواهد داد که او چگونه مراتب قدرت را به‌سرعت و با بی‌رحمی طی کرد تا تبدیل به یک امپراتور شود. علاوه بر مرور زندگی عاشقانه‌ی ناپلئون، این فیلم به نبردهای مشهور او نیز خواهد پرداخت و جاه‌طلبی بی‌امان و نبوغ او به‌عنوان یک فرمانده‌ی ارتش را به تصویر خواهد کشید.

در ماه مارس، اسکات تولید فیلم Gucci را در ایتالیا  آغاز خواهد کرد. این فیلم به تهیه‌کنندگی MGM حول محور قتل پاتریزیا رجیانی (Patrizia Reggiani) جریان خواهد داشت و بازیگرانی ازجمله لیدی گاگا (Lady Gaga)، رابرت دنیرو (Robert De Niro)، آل پاچینو (Al Pacino)، آدام درایور (Adam Driver)، جرد لتو (Jared Leto) و جرمی آیرونز (Jeremy Irons) در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت. پس از ساخت این فیلم، ساخت فیلم Kitbag آغاز خواهد شد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.