تریلر فیلم Falling منتشر شد

16 January 2021 - 09:06
فیلم Falling

کمپانی Quiver به تازگی اولین تریلر فیلم Falling را منتشر کرده است.

این درام احساسی در واقع اولین کارگردانی ویگو مورتنسن (Viggo Mortensen) می‌باشد. بازیگر فیلم Lord of the Rings یعنی ویگو مورتنسن قرار است بازیگری و نویسندگی فیلم‌نامه این فیلم را بر عهده بگیرد.

مورتنسن نقش جان، فردی که برای مراقبت از پدر محافظه‌کار خود با بازی لانس هنریکسن (Lance Henriksen) که با زوال عقل دست و پنجه نرم می‌کند به زندگی روستایی که پشت سر گذاشته بود باز می‌گردد. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به لورا لینی (Laura Linney)، تری چن (Terry Chen)، هانا گروس (Hannah Gross)، اسوریر گودنسون (Sverrir Gudnason) و برکن برنز (Bracken Burns) اشاره کرد. وقتی ما در جشنواره فیلم ساندنس سال گذشته با عوامل فیلم اجلاس داشتیم، مورتنسن خاطرنشان کرد که مدت‌هاست منتظر اولین کارگردانی خود می‌باشد. وی گفت: من مدت‌ها پیش می‌خواستم کارگردانی را امتحان کنم. من چند فیلم‌نامه دارم اما این اولین فیلم‌نامه‌ای بود که قادر به ساخت آن بودم. زمان مناسبی بود و من افراد مناسبی برای این فیلم پیدا کردم و در نهایت با خوش‌شانسی توانستیم آن را کامل کنیم.

فیلم Falling قرار است ۵ فوریه (۱۷ بهمن) در سینما‌ها و به صورت دیجیتال اکران شود.

در این قسمت خلاصه رسمی داستان Falling آمده است:

جان، با بازی ویگو مورتنسن، با دوست خود یعنی اریک با بازی تری چن و دخترش مونیکا با بازی گابی ولیس (Gabby Velis) در کالیفرنیا و به دور از زندگی سنتی روستایی که سال‌ها پیش پشت سر گذاشته بود، زندگی می‌کند. پدر جان یعنی ویلیس با بازی لانس هنریکسن که مردی سرسخت از نسل گذشته است به تنهایی در مزرعه‌ای دورافتاده که جان در آن بزرگ شده بود، زندگی می‌کند. ویلیس در مراحل اولیه زوال عقل است و این بیماری مدیریت کار‌های مزرعه را به تنهایی دشوار می‌کند. در نتیجه جان او را به طور موقت به خانه خود در کالیفرنیا می‌آورد تا او و خواهرش سارا با بازی لینی به او کمک کنند تا جایی نزدیک آن‌ها برای نقل مکان پیدا کند. متاسفانه، امتناع سرسختانه ویلیس در برابر عزیمت فرزندان فائق می‌آید تا او هیچ تغییری در نحوه زندگی‌اش به وجود نیاورد.

تریلر فیلم Falling را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.