۸ فیلم مورد انتظار نتفلیکس در سال ۲۰۲۱

16 January 2021 - 23:05

شبکه نتفلیکس در سال ۲۰۲۱، هر هفته یک فیلم را برای پخش در نظر گرفته است. این به معنای پخش ۵۲ فیلم در طول سال است. این ۸ فیلم از مورد انتظارترین فیلم‌های نتفلیکس در سال ۲۰۲۱ هستند.

The Harder They Fall «هرچه سخت‌تر زمین‌می‌خورند»

The Harder They Fall

رجینا کینگ (Regina King)، دلروی لیندو (Delroy Lindo)، جاناتان میجرز (Jonathan Majors)، کیت استنفیلد (Lakeith Stanfield) و ادریس البا (Idris Elba) در این فیلم وسترن به هنرنمایی خواهند پرداخت. فیلم The Harder The Fall داستان نت لاو را دنبال خواهد کرد که متوجه می‌شود قاتل والدینش در حال آزاد شدن از زندان است و برای گرفتن انتقام از او گروه قدیمی خود را در کنار هم جمع می‌کند. جی‌زی نویسندگی و تولید موسیقی فیلم را برعهده خواهد داشت.

Don’t Look Up «به بالا نگاه نکن»

Don't Look Up

لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio)، جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence)، کیت بلانشت (Cate Blanchett)، مریل استریپ (Meryl Streep)، کریس ایوانز (Chris Evans)، جونا هیل (Jonah Hill)، تیموتی شالامی (Timothee Chalamet)، متیو پری (Matthew Perry)، تایلر پری (Tyler Perry)، آریانا گرانده (Ariana Grande) و کید کودی (Kid Cudi) در این فیلم به هنرنمایی می‌پردازند و کارگردانی این فیلم برعهده آدام مک‌کی (Adam McKay) است. داستان این فیلم درباره دو ستاره‌شناس آماتور است که مسئول اطلاع‌رسانی درباره یک شهاب سنگ هستند که ممکن است سیاره را نابود کند.

Red Notice «اعلان قرمز»

Red Notice

فیلم Red Notice یک اکشن کمدی هیجان‌انگیز است و گل گدوت (Gal Gadot)، دوئین جانسون (Dwayne Johnson) و رایان رینولدز (Ryan Reynolds) در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. داستان فیلم جانسون را در نقش برترین مامور اینترپل که در تعقیب بزرگ‌ترین سارق هنری دنیا، گدوت است دنبال می‌کند و با اضافه شدن رینولدز در نقش بزرگ‌ترین کلاهبردار دنیا، داستان فیلم کمی پیچیده خواهد شد.

!Tick, Tick… Boom «تیک، تیک… بوم!»

Tick, Tick... Boom!

فیلم !Tick, Tick…Boom اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) را در نقش جاناتان لارسون سی ساله به تصویر می‌کشد که به دنبال موفقیت در تئاتر بوده است اما به‌نظر می‌رسد با گذر زمان از این رؤیا دورتر خواهد شد.

The Woman In The Window «زنی پشت پنجره»

The Woman in The Window

فیلم The Woman in the Window اقتباس مورد انتظار جو رایت (Joe Wright) از رمانی با همین نام در سال ۲۰۱۸ است. این فیلم ایمی آدامز (Amy Adams) را در نقش دکتر آنا فاکس، که از مکان‌های شلوغ می‌ترسد به تصویر می‌کشد که نسبت به ناپدید شدن دوست خود وسواس پیدا کرده است. در این فیلم گری اولدمن (Gary Oldman)، آنتونی مکی (Anthony Mackie)، برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry)، جولیان مور (Julianne Moore)، جنیفر جیسون لی (Jennifer Jason Leigh) و تریسی لتز (Tracy Letts) نیز به هنرنمایی می‌پردازند.

Malcolm & Marie «مالکوم و ماری»

Malcolm & Marie

جان دیوید واشینگتن (John David Washington) و زندیا (Zendaya) در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم درباره یک فیلم‌ساز است که پس از اکران موفق فیلمش به خانه برگشته است. کارگردانی این فیلم برعهده سم لوینسون (Sam Levinson) است.

Blonde

فیلم Blonde داستان بیوگرافی خیالی مرلین مونرو (Marilyn Monroe) را بر اساس رمانی نوشته جویس کارول اوتز (Joyce Carol Oates) دنبال می‌کند و بازی در نقش اصلی این فیلم برعهده آنا د آرماس (Ana de Armas) است. در این فیلم آدرین برودی (Adrian Brody) در نقش آرتور میلر (Arthur Miller)، بابی کاناوله (Bobby Cannavale) در نقش جو دی‌ماجیو (Joe DiMaggio) و کسپر فیلیپسون (Caspar Phillipson) در نقش رئیس جمهور جان اف کندی (John F. Kennedy) به ایفای نقش پرداخته‌اند.

Army Of The Dead «ارتش مردگان»

Army of the Dead

در فیلم Army of the Dead به کارگردانی زک اسنایدر (Zack Snyder) شاهد مبارزه دیو باتیستا (Dave Bautista) و تیگ نوتارو (Tig Notaro) با زامبی‌ها در شهر لاس‌وگاس آخرالزمانی خواهیم بود. این فیلم ترکیبی از عناصر فیلم‌های زامبی و فیلم‌های سرقتی است و به احتمال زیاد شامل صحنه‌های کمدی زیادی خواهد بود.

منبع : CBR

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.