حضور تام هالند در فیلم Avengers: Infinity War تایید شد

12 January 2017 - 11:13

همچنان بازیگران جدیدی به فیلم جدید Avengers: Infinity War (انتقام جویان : جنگ بی‌نهایت) اضافه می‌شوند. با سینما گیمفا همراه باشید.

اندکی پس از اینکه در خبرها آمد که زویی سالدانا (Zoe Saldana) نقش خود را که قاتل کشنده گامورا در فیلم نگهبانان کهکشان بود، دوباره در فیلم سوم انتقام جویان تکرار می‌کند، اخباری منتشر شد که حضور تام هالند (Tom Holland) را  که به تازگی در جدیدترین فیلم مرد عنکبوتی ایفای نقش کرده است، به صورت غیر رسمی تایید می‌کرد. این اخبار از حساب توییتر تام هالند که قسمت کوتاهی از مصاحبه‌ی او با مجله Vouge را قرار داده‌ بود، فاش شد. تام هالند در آن مصاحبه گفته است که تهیه‌کنندگان مارول با واردکردن من به انتقام جویان : جنگ بی‌نهایت مشکل داشتند. آن‌ها منتظر ماندند تا نتیجه کار من را در فیلم اسپایدرمن: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) ببیند، سپس تصمیم‌گیری کنند. آن‌ها با دیدن فیلم متقاعد شدند که من هم باید وارد جنگ انتقام‌ جویان بشوم. با این خبر شایعات مربوط به اختلاف سونی و مارول در مورد حضور مرد عنکبوتی در انتقام جویان تا حدی از بین رفت. با شروع فیلم‌برداری در این ماه، بحث‌های زیادی در مورد این که کدام یک از کاراکترها به عنوان ابر قهرمان در فیلم جدید ظاهر می‌شوند، شکل گرفته است. به نظر شما آیا تام هالند می‌تواند آن شخص باشد؟

تام هالند در ۷ جولای ۲۰۱۷ با فیلم مرد «عنکبوتی: بازگشت به خانه» به سینما‌ها می‌آید، سپس فیلم بعدی او «انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت» در ۴ می ۲۰۱۸ در سینماهای آمریکای شمالی اکران می‌شود. فعلا حضور بازیگرانی مانند مارک روفالو (Mark Ruffalo)، رابرت داونی جونیور(Robert Downey Jr)، کریس پرت (Chris Pratt)، زویی سالدانا(Zoe Saldana)، بری لارسن (Brie Larson)، بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) و جرمی رنر (Jeremy Renner) در فیلم انتقام جویان تایید شده‌است. فیلم چهارم انتقام جویان هم در سال ۲۰۱۹ میلادی اکران خواهد شد.

منبع : cbr

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.