دو نسخه متفاوت از کاراکتر نوا در MCU معرفی خواهد شد

17 January 2021 - 12:54
کاراکتر نوا

رئیس استودیوهای مارول، کوین فایگی (Kevin Feige) اعلام کرده که دو نسخه متفاوت از کاراکتر نوا در MCU وجود خواهد داشت.

از زمانی که استودیوهای مارول شروع به اکتشاف عجایب کیهانی از طریق فیلم Guardians of the Galaxy کرده‌اند، علاقه بسیاری در بین طرفداران جهت معرفی کاراکتر نوا در دنیای سینمایی مارول به وجود آمده است. در کمیک‌ها نسخه اصلی کاراکتر نوا، ریچارد رایدر نام داشته و یکی از قدرتمندترین کاراکترهای کیهانی مارول بوده است. با این حال، اخیراً در کمیک بوک‌های مارول نسخه جدید و جوان‌تری از این کاراکتر در قالب نوجوان لاتینی با نام سم الکساندر نیز معرفی شده است.

در گذشته کوین فایگی اعلام کرده بود که کاراکتر نوا، دارای پتانسیل بالقوه‌ای جهت حضور در دنیای سینمایی مارول می‌باشد. در حال حاضر استودیوهای مارول به صورت رسمی از ۲۵ فیلم و سریال برای فاز ۴ دنیای سینمایی خود و احتمالاً فاز ۵ پرده برداشته ولی با این حال تاکنون هیچ خبر رسمی مبنی بر حضور کاراکتر نوا در این پروژه‌ها اعلام نشده است.

دنیای سینمایی مارول پیش از این نیز، مقدمات حضور کاراکتر نوا پس از نابود شدن سپاه نوا و بخشی از مردم سیاره زندار به دست تانوس قبل از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War را مهیا کرده است. طرفداران مارول هنوز هم کنجکاو هستند تا بدانند از کدام نسخه کاراکتر نوا در دنیای سینمای مارول استفاده خواهد شد.

در تور مطبوعاتی برگزار شده جهت تبلیغ سریال WandaVision، از کوین فایگی سؤال شد که آینده کاراکتر نوا در دنیای سینمایی مارول به چه صورت خواهد بود. پس از صحبت‌های پیشین او در رابطه با این کاراکتر، وب‌سایت ComicBook از کوین فایگی سؤال کرد که کدام نسخه از کاراکتر نوا (سم الکساندر یا ریچارد رایدر) قرار است که در دنیای سینمایی مارول حضور داشته باشد. او در پاسخ به این سؤال گفت که هر دو این کاراکترها یعنی هم سم الکساندر و هم ریچارد رایدر در دنیای سینمایی مارول حضور خواهند داشت. در رابطه با زمان حضور این کاراکترها در دنیای سینمایی مارول نیز، فایگی اطلاعت خاصی را مشخص نکرده است.

او در این باره گفت:

زمان (برای حضور این کاراکترها در دنیای سینمایی مارول) نسبی است، درست است؟‌ فکر می‌کنم قبل از اینکه فیلم دکتر استرنج ساخته شود، حدود ۸ سال پیش در رابطه با حضور این کاراکتر صحبت کرده‌ام ولی به وضوح، ما از تعریف داستان‌های کیهانی در دنیای سینمای مارول دوری نکرده‌ایم تا در نهایت به سپاه نوا و خود کاراکتر نوا برسیم.

صحبت‌های کوین فایگی در مورد حضور دو نسخه از کاراکتر نوا یعنی هم سم الکساندر و هم ریچارد رایدر در دنیای سینمایی مارول، راه را برای معرفی آن‌ها به بهترین شکل باز خواهد گذاشت. با این حال هیچ‌گونه تضمینی وجود ندارد که هر دو این کاراکترها در زمانی یکسان در دنیای سینمایی مارول حضور داشته باشد ولی احتمالاً در مقطعی یکی از این کاراکترها لقبش را به کاراکتر دیگری واگذار خواهد کرد.

در عین حال نیز، احتمال آن وجود خواهد داشت که هر دو این کاراکترها در زمانی یکسان به عنوان شخصیت نوا در دنیای سینمایی مارول حضور داشته باشند. ریچارد رایدر دارای پیشینه داستانی طولانی در کمیک بوک‌های مارول بوده، بدین صورت که او از زمان جوانی به سپاه نوا پیوسته و تبدیل به ابرقهرمانی شده که در دفعات بسیاری به کمک گروه Guardians of the Galaxy آمده است. در عین حال کاراکتر سم نیز در بین مخاطبان کمیک بوکی بسیار محبوب می‌باشد.

با توجه به اینکه هنوز مشخص نیست که این کاراکترها در چه زمانی به دنیای سینمایی مارول خواهند پیوست، باید منتظر ماند و دید که آیا آن‌ها در فاز ۴ دنیای سینمایی مارول حضور خواهند داشت یا خیر. احتمال دارد که کاراکتر ریچارد رایدر در فیلمی مانند Guardians of the Galaxy Vol. 3 معرفی شود. به احتمال بسیار زیاد مانند کمیک بوک‌ها، او اولین کاراکتر (نوا) معرفی شده در دنیای سینمایی مارول خواهد بود.

با توجه به ارتباط داستان پیدایش او با وقایعی که در دنیای سینمای مارول در سال ۲۰۱۸ رخ داده و با توجه به سپری شدن حداقل پنج یا شش سال از این وقایع، مارول می‌تواند او را ابرقهرمانی باتجربه نشان دهد. بدین شکل، دنیای سینمایی مارول قادر خواهد بود که کاراکتر سم الکساندر را نیز در آینده‌ای نه چندان دور معرفی کند. در عین حال نیز تعجب‌آور نخواهد بود اگر کاراکتر ریچارد رایدر در فیلم‌های سینمایی مارول معرفی شود، در حالی که معرفی کاراکتر سم الکساندر نیز در سریال‌های شبکه دیزنی پلاس رخ دهد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.