فیلم‌برداری فصل دوم سریال Ted Lasso با انتشار تصویری آغاز شد

18 January 2021 - 12:23
سریال Ted Lasso

اولین تصویر از فصل دوم سریال Ted Lasso در حالی منتشر شده که روند فیلم‌برداری این سریال به تازگی آغاز شده است.

این سریال کمدی که بر اساس کاراکتری از سری تبلیغات پخش شده توسط شبکه NBC Sports ساخته شده، داستان مربی فوتبال آمریکایی با نقش‌آفرینی جیسون سودیکیس (Jason Sudeikis) را روایت می‌کند که جهت هدایت تیم فوتبالی در لیگ برتر انگلستان استخدام شده در حالی که هیچ دانشی از این ورزش ندارد. این سریال توسط جیسون سودیکیس و بیل لارنس (Bill Lawrence) توسعه داده شده که لارنس در کارنامه خود ساخت سریال‌های بسیار محبوبی از جمله سریال‌های Scrubs ،Cougar Town و Spin City را بر عهده داشته است.

زمانی که سه قسمت ابتدایی فصل اول سریال Ted Lasso در ماه اوت (مرداد ماه ۱۳۹۹) در شبکه اپل تی‌وی پلاس به نمایش درآمد، نقد و بررسی‌های منتشر شده از این سریال جالب نبود ولی با این حال این سریال به آهستگی تبدیل به یکی از پرطرفدارترین سریال‌های سال ۲۰۲۰ شد و به سرعت نیز در بین دیگر سریال‌های تولیدی کمپانی اپل، لقب محبوب‌ترین سریال کمدی شبکه اپل تی‌وی پلاس را به علت خوش‌بین بودنش، کاراکترهای سالم و نقش‌آفرینی جذاب جیسون سودیکیس در نقش اصلی به دست آورد.

سریال Ted Lasso به قدری باعث افزایش تعداد مشترکان شبکه اپل تی‌وی پلاس شد که کمپانی اپل پنج روز پس از اتمام نمایش فصل اول آن، خبر ساخت فصل دوم این سریال را نیز تائید کرد. زمانی که کمپانی اپل در ماه اکتبر سال پیش (مهر ماه ۱۳۹۹)، خبر ساخت فصل سوم آن را حتی قبل از اینکه روند تولید فصل دوم آغاز شود تائید کرد، روند توسعه سریع این سریال وارد فاز جدیدی شد. اکنون که طرفداران قدیمی و جدیدی سریال Ted Lasso فصل اول این سریال ده قسمتی را تماشا کرده‌اند، کمپانی اپل نیز با انتشار تصویری از فصل دوم آن، طرفداران را هیجان‌زده کرده است.

اکانت توییتر شبکه اپل تی‌وی پلاس با انتشار توییتی، از اولین تصویر منتشر شده از فصل دوم این سریال رونمایی کرده است. علاوه بر این تصویر، در این توییت به کار خنده‌دار مالک تیم AFC Richmond با نام ربکا ولتون نیز اشاره شده است. در این تصویر، کاراکتر لسو و کادر مربیگری دونفره او که شامل مربی مضطربی با نام بیرد و دستیار پرانرژی با نام نیت می‌باشد، در اتاق رختکن باشگاه AFC Richmond دیده می‌شوند.

این تصویر را می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

سریال Ted Lasso

در حالی که طرفداران این سریال، از خبر سریع تمدید شدن فصل‌های آینده آن بسیار خوشحال هستند، بیل لارنس اخیراً گفته که او تنها سه فصل را برای سریال در نظر گرفته است. با وجود اینکه امکان دارد لارنس همچنان به تولید فصل‌های دیگری از این سریال ادامه دهد (اگر کمپانی اپل دستور ساخت آن‌ها را بدهد)، او اشاره کرده که تائید حضور جیسون سودیکیس در فصل‌های آینده این سریال (پس از فصل سوم) به علت مشغله‌های کاری زیاد این بازیگر و همچنین زندگی خانوادگی‌اش غیرممکن است.

علاوه بر آن بیل لارنس با شوخی، ساخت فصل چهارم این سریال را تنها در صورتی ممکن دانسته که کاراکتر لسو وظیفه مربیگری تیم کوچک خیابانی را از محل زندگی این بازیگر بر عهده بگیرد، چرا که جیسون سودیکیس مسئولیت بزرگ کردن دو بچه جوانش را بر عهده دارد.

صرف نظر از آینده این سریال پس از فصل سوم، موفقیت عظیم سریال Ted Lasso نشان داده که چگونه سریال‌های شاد و خوش‌بینانه و غیر جدی تبدیل به بزرگ‌ترین برگ برنده شبکه استریمی اپل تی‌وی پلاس شده است. سریال کمدی The Office که ۸ سال از پایانش می‌گذرد، با فاصله بسیاری پربیننده‌ترین سریالی شده که مردم در سال ۲۰۲۰ تماشا کرده‌اند. مخاطبان شبکه نتفلیکس در مجموع ۵۷ میلیون دقیقه از این سریال را در سال پیش تماشا کرده‌اند.

با این حال، به احتمال بسیار زیاد این سریال مانند سریال The Office به مدت طولانی مانند ۹ فصل دوام نخواهد آورد ولی میزان محبوبیت کاراکتر تد لسو نشان می‌دهد که سریال‌های تلویزیونی مانند آن، ‌احتمال ادامه به مدتی طولانی را خواهند داشت و این موردی است که تمام شبکه‌های استریمی به شدت به دنبال دست یافتن به آن (چنین سریالی) هستند.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • پویان رادمنش says:

    ممنون از شما و سایت سینما فارس ولی ای کاش زمان پخش احتمالی فصل دوم رو می گفتید