تصاویر جدیدی از فیلم Spider-Man 3 منتشر شد

18 January 2021 - 12:23
فیلم Spider-Man 3

در تصاویر جدید منتشر شده از سر صحنه فیلم‌برداری فیلم Spider-Man 3، از لباس تغییر یافته مرد عنکبوتی تام هالند (Tom Holland) رونمایی شده است.

پس از پخش دو فیلم موفق از این فرنچایز، استودیوهای مارول و سونی اکنون مشغول کار بر روی قسمت سوم این سری از فیلم می‌باشند که قرار است اتفاقات آن مانند دو فیلم قبلی نیز، در دنیای سینمایی مارول جریان داشته باشد. روند فیلم‌برداری این فیلم از اواخر سال ۲۰۲۰ آغاز شد و در این فیلم نیز مانند فیلم‌های قبلی، تام هالند بار دیگر در نقش پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی نقش‌آفرینی خواهد کرد. حتی با وجود اینکه مارول هیچ‌گونه اطلاعاتی را در مورد داستان، بازیگران و حتی عنوان این فیلم مشخص نکرده ولی تا به حال شایعه‌های و اطلاعات درز شده بسیاری در رابطه با این فیلم منتشر شده است.

علیرغم مدت زمان طولانی که این فیلم در مرحله تولید قرار گرفته، کمپانی سونی و مارول کار فوق‌العاده‌ای را جهت جلوگیری از درز کردن اطلاعات مربوط به این فیلم انجام داده‌اند. علاوه بر این تا به حال هیچ تصویری از سر صحنه فیلم‌برداری این فیلم که شامل شخصیت‌هایی مانند دکتر استرنج با نقش‌آفرینی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)، دکتر اختاپوس با نقش‌آفرینی آلفرد مولینا (Alfred Molina) و الکترو با نقش‌آفرینی جیمی فاکس (Jamie Foxx) باشد، منتشر نشده است.

در عین حال نیز، هیچ‌گونه تصویری هم از سر صحنه فیلم‌برداری این فیلم مبنی بر بازگشت چارلی کاکس (Charlie Cox) در نقش دردویل و همچنین حضور توبی مگوایر (Tobey Maguire) و اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) منتشر نشده است. امکان دارد که علت منتشر نشدن تصاویری از سر صحنه فیلم‌برداری این سریال، انجام روند فیلم‌برداری آن پشت درهای بسته باشد که باعث شده هیچ‌گونه اطلاعات و تصاویری در رابطه با این فیلم به بیرون درز نکند ولی اکنون که فیلم‌برداری این فیلم دوباره به خیابان‌ها و مکان‌های عمومی بازگشته، تصاویر و جزئیات جدیدی نیز در رابطه با آن منتشر شده است.

اکنون تصاویری توسط وب‌سایت Just Jared از سر صحنه فیلم‌برداری فیلم Spider-Man 3 منتشر شده که از لباس تغییر یافته مرد عنکبوتی در این فیلم رونمایی کرده است.

تغییرات صورت گرفته در لباس مرد عنکبوتی در این فیلم، تغییرات اندکی به نظر می‌رسد. لباسی که مرد عنکبوتی در پایان فیلم Spider-Man: Far From Home بر تن کرده بود، شامل بخش‌های کوچک سیاه رنگی در قسمت دور کمر (قرمز رنگ) این لباس بوده که باعث جدا شدن قسمت‌های مشکلی این لباس از دیگر قسمت‌ها شده بود. اکنون این تصاویر نشان می‌دهد که این خط‌های مشکلی از قسمت کمر لباس او حذف شده است. در تصویر دیگر منتشر شده از این فیلم نیز، تام هالند را می‌توان با ماسکی که بر صورتش زده مشاهده کرد.

نمونه‌ای از این تصاویر را می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

فیلم Spider-Man 3

فیلم Spider-Man 3

فیلم Spider-Man 3

مشخص نیست که چرا لباس مرد عنکبوتی در قسمت سوم این فیلم تغییر این چنینی کرده شده است. این به‌روزرسانی در لباس این کاراکتر جزئی بوده و به احتمال زیاد بخش بزرگی از مخاطبان این فیلم، هنگام تماشای آن متوجه این تغییر نخواهند شد.

در حالی که برخی مواقع تغییر در لباس شخصیت اصلی یک فیلم، می‌تواند علت کمک به فروش اسباب‌بازی‌های جدید آن باشد (چرا که با ایجاد تفاوت در لباسی که مرد عنکبوتی در هر یک از فیلم‌های خود بر تن داشته، اسباب‌بازی‌های ساخت شده از آن نیز تکراری نخواهند شد)، ولی با این حال تغییر کوچکی مانند این نیز برای فروش اسباب‌بازی‌های جدید مرد عنکبوتی کافی نمی‌باشد. اکنون که لباس به‌روزرسانی شده مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man 3 دیده شده، جالب خواهد بود تا ببینیم این فیلم چگونه به موضوع لباس تغییر یافته او خواهد پرداخت.

با انتشار این تصاویر جدید، فیلم Spider-Man 3 اکنون وارد ماه سوم از روند فیلم‌برداریش شده است. روند ساخت این فیلم از ماه اکتبر ۲۰۲۰ (مهر ماه ۱۳۹۹) آغاز شده بود و تا به حال این فیلم موفق شده که بدون هیچ‌گونه وقفه‌ای (با توجه به وضعیت به وجود آمده توسط ویروس کرونا) به روند فیلم‌برداری خود ادامه دهد که خبر بسیار خوبی است.

دو کمپانی سونی و مارول تاریخ پخش این فیلم را ماه دسامبر امسال (آذر ماه ۱۴۰۰) در نظر گرفته‌اند و به نظر می‌رسد که روند ساخت این فیلم طبق برنامه‌ریزی‌ها در حال پیشروی است. اگر تاریخ پخش این فیلم ثابت بماند و تغییر نکند، مدت زمان زیادی طول نخواهد کشید تا جزئیات رسمی از آن منتشر شود.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.