کارگردان سریال The Last Of Us مشخص شد

18 January 2021 - 14:48
سریال The Last of Us Part

شبکه HBO فیلم‌ساز و کارگردان روسیه‌ای فیلم‌های Closeness و Beanpole با نام کانتمیر بالاگوف (Kantemir Balagov) را جهت کارگردانی پایلوت (یک قسمت مستقل از مجموعه تلویزیونی است که به صورت آزمایشی ساخته می‌شود تا احتمال موفقیت مجموعه مشخص گردد) سریال The Last of Us استخدام کرده است.

این سریال بر اساس سری بازی‌های ویدئویی فوق‌العاده محبوب پلی‌استیشن با همکاری سازنده سریال Chernobyl با نام کریگ مازن (Craig Mazin)، خالق سری بازی‌های The Last of Us با نام نیل دراکمان (Neil Druckmann) و تهیه‌کننده اجرایی پیشین سریال Game of Thrones، کارولین استراوس (Carolyn Strauss) ساخته خواهد شد.

فیلم‌نامه این سریال توسط کریگ مازن و نیل دراکمان به قلم درآمده و داستان آن، ۲۰ سال پس از نابودی دنیای مدرن جریان دارد. جول، بازمانده سرسختی است که استخدام شده تا دختر ۱۴ ساله‌ای با نام الی را از منطقه قرنطینه شده ظالمانه‌ای خارج کند. چیزی که به عنوان کاری کوچک آغاز شده بود، به زودی تبدیل به سفری طاقت‌فرسا و متأثرکننده می‌شود. همان‌طور که آن‌ها باید مسیری را در آمریکا طی کنند، زنده ماندشان در این مسیر، به تکیه دادنشان به یکدیگر بستگی دارد.

سریال The Last Of Us توسط بخش تلویزیونی کمپانی Sony Pictures و با همکاری PlayStation Productions و کمپانی Word Games و استودیو بازی‌سازی Naughty Dog ساخته خواهد شد.

تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال شامل کارولین استراوس، ایوان ولز (Evan Wells) از استودیو بازی‌سازی Naughty Dog و اسد قزلباش (Asad Qizilbash) و کارتر سوان (Carter Swan) از کمپانی PlayStation Productions می‌باشند.

کانتمیر بالاگوف بیشتر برای کارگردانی فیلم‌های Closeness و Beanpole شناخته شده است. او این فیلم‌ها را با همکاری شریکش با نام الکساندر رادنیانسکی (Alexander Rodnyansky) تولید کرده است. فیلم Closeness در مراسم سال ۲۰۱۷ جشنواره کن (یکی از بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین رویدادهای سینمایی جهان و محلی برای پیش‌نمایش فیلم‌های جدید) به نمایش درآمده بود و کانتمیر بالاگوف نیز برای این فیلم، در بخش نوعی نگاه (بخشی از جشنواره بین‌المللی فیلم کن است که در سال ۱۹۹۸ به منظور تشویق و حمایت از فیلم‌سازان ملیت‌های مختلف و با اعطای جایزه از سوی فرانسه ایجاد شد) برنده جایزه FIPRESCI (فدراسیون بین‌المللی منتقدان فیلم) شد.

در سال ۲۰۱۹ نیز، کانتمیر بالاگوف بار دیگر با فیلم Beanpole به مراسم جشنواره کن بازگشت و دوباره نیز در بخش نوعی نگاه، برنده جایزه FIPRESCI به عنوان بهترین کارگردان شد. علاوه بر آن، فیلم Beanpole او، در بخش فیلم‌های روسی در گروه بهترین فیلم‌های بین‌المللی مراسم جایزه اسکار سال ۲۰۲۰ نیز قرار گرفته بود.

شبکه HBO هنوز مشخص نکرده که این سریال قرار است در چند قسمت تولید شود. این خبر را برای اولین بار وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.