تاریخ انتشار سریال Young Rock براساس زندگی دوئین جانسون مشخص شد

18 January 2021 - 21:49

سریال Young Rock، یک کمدی خانوادگی است که براساس زندگی دوئین جانسون ساخته شده و در ماه فوریه از شبکه‌ی NBC پخش خواهد شد.

Young Rock، سریال کمدی خانوادگی که براساس زندگی دواین جانسون ساخته شده است. این مجموعه که توسط جانسون و ناهنچکا خان ساخته شده، به فصل‌های مختلف زندگی شخصیت اصلی سریال و تجربیاتی که جانسون را به مرد امروزی تبدیل کرده، خواهد پرداخت. قبلا بازیگران این سریال معرفی شده‌اند. آدریان گرولکس شخصیت اصلی را در سن ۱۰ سالگی به تصویر می‌کشد. در حالی که بردلی کنستانت در ۱۵ سالگی این نقش را بر عهده می‌گیرد. اولی لاتوکفو این سه نفر را تکمیل می کند، زیرا او در سن ۲۰ سالگی نقش جانسون را بازی می‌کند.

در کنار پرداخت به زندگی شخصی جانسون، ارتباط آن با اتفاقات مربوط به مسابقات کشتی کج WWE، باعث ایجاد هیجان در میان هوادارن شده است. اخیراً گزارش شد که لکسی دانکن در نقش کارن ظاهر خواهد شد.  جانسون، تریلر سریال Young Rock را از طریق اینستاگرام به اشتراک گذاشته و این موضوع را تایید می‌کند که این سریال برای اولین بار در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ (۱۶ فوریه ۲۰۲۱) نمایش داده خواهد شد.

سریال Young Rock در روزهای سه‌شنبه نمایش داده خواهد شد. این خبر برای شبکه‌ی NBC موضوع قابل توجهی است، زیرا این شبکه معمولاً زمان‌بندی سرویس‌های ارتباطی خود را برای روز پنجشنبه انتخاب می‌کند. این حرکت بیان‌گر این موضوع است که شبکه‌ی NBC، قادر است که برای سریال Young Rock مخاطب قابل توجهی پیدا کند. این سریال برای طرفداران مختلفی که جانسون را در مراحل مختلف زندگی حرفه‌ای او دنبال کرده‌اند، جذابیت بالایی دارد. برای دیگران که شخصیت این عنوان را بیشتر از موقعیت او به عنوان یک قهرمان فیلم‌های اکشن در سینما می‌شناسند، ممکن است وسوسه‌ کننده باشد تا به تماشای نیمه‌ی متفاوت از زندگی جانسون بنشینند.

برای اکثر بینندگان، وجود یک سریال جدید که رنگ و بویی از زندگی و طنز داشته باشد، جالب خواهد بود. به همین خاطر سریال Young Rock، می‌تواند از الان برای بسیاری از مخاطبان جذاب و موردانتظار باشد. این سریال دارای جنبه‌های مختلف و روایت‌های گوناگون در قالب یک فصل است که بالا و پایین‌های بسیاری دارد. سریال Young Rock یک سال شلوغ را برای جانسون رقم خواهد زد. این بازیگر نقش Red Notice و Jungle Cruise را بر عهده دارد که هر دو در حال حاضر برای اکران در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده‌اند. وی همچنین تعدادی پروژه در حال حاضر در مراحل مختلف پیش تولید از جمله Black Adam و دنباله‌ی San Andreas را دارد. هنوز پروژه‌های بیشتری در حال همکاری با این ستاره هستند.

سریال Young Rock با ارائه‌ی جزییاتی درباره‌ی روزهای ابتدایی زندگی جانسون که حتی افراد نزدیک به او نیز ممکن است از آن‌ها آگاه نباشند، غافل‌گیر کننده خواهد بود.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.