آلدیس هاج از آمادگی خود جهت نقش‌آفرینی در فیلم Black Adam صحبت کرد

19 January 2021 - 11:59
فیلم Black Adam

علیرغم اینکه آلدیس هاج (Aldis Hodge) در مصاحبه جدیدش جزییات مخفی را از کاراکتر خود در فیلم آینده DC با نام Black Adam مشخص نکرده ولی به نظر می‌رسد که او تحقیقات بسیاری را در رابطه این کاراکتر جهت آماده‌سازی خود برای ایفای نقش در این فیلم انجام داده است. او قرار است که نقش کاراکتر هاوک‌من را در این فیلم ایفا کند.

علاوه بر او، فیلم Black Adam شامل کاراکتر ضدقهرمان بلک آدام با نقش‌آفرینی دوئین جانسون (Dwayne Johnson) نیز می‌باشد که این ضدقهرمان قرار است که زمینه را جهت تشکیل گروه Justice Society of America (انجمن عدالت آمریکا) با حضور کاراکتر هاوک‌من در آن مهیا کند. در حال حاضر فیلم Black Adam در مرحله توسعه قرار دارد و قرار است که این فیلم در فصل بهار امسال وارد مرحله تولید شود. هنوز هیچ تاریخ مشخصی برای پخش این فیلم در نظر گرفته نشده است.

همان‌طور که پروژه‌های دنیای گسترده DC به گسترش خود ادامه می‌دهد و بیشتر و بیشتر در حال تبدیل به سری فیلم‌های مستقل شده‌اند، امکان دارد که فیلم Black Adam نیز تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های مستقل این فرنچایز شود. فیلم Shazam سال ۲۰۱۹ کمپانی DC موفقیت بسیار بزرگی را نصیب کمپانی Warner Bros کرده بود چرا که این فیلم، ساختار سفت و سختی که در اوایل پروژه‌های دنیای گسترده DC شکل گرفته بود را شکست و بیشتر تبدیل به فیلمی مستقل با داستانی خوش‌بینانه و شوخی‌ وار شد.

با اینکه فیلم Shazam از یکی از کاراکترهای گروه عدالت یعنی سوپرمن نیز استفاده مختصری کرده بود ولی هیچ‌وقت مشخص نبود که آیا این فیلم در همان دنیای سینمایی فیلم‌های DC جریان دارد یا خیر. اکنون که کمپانی DC در پروژه‌های آینده خود به سمت مدل مولتی ورس (چند جهانی) حرکت کرده، به نظر می‌رسد که فیلم Black Adam نیز قرار است که فرنچایز مستقلی را از گروه Justice Society of America تشکیل دهد.

پیش از این نیز، کاراکتر هاوک‌من جزء یکی از نمادین‌ترین اعضای گروه ابرقهرمانی Justice Society of America بوده و اکنون به نظر می‌رسد که آلدیس هاج نقش کاراکتر خود را در فیلم Black Adam بسیار جدی گرفته است. در جدیدترین مصاحبه این بازیگر با وب‌سایت Screen Rant، او از آمادگی خود جهت ایفای نقش این کاراکتر صحبت به میان آورده و بدون صحبت کردن در رابطه با جزئیات داستانی این فیلم، هاج درباره تحقیقاتش از کاراکتر هاوک‌من صحبت کرد.

او در این مصاحبه گفت:

در مورد تحقیقاتم، من پژوهش‌های بسیاری را در این باره (کاراکتر هاوک‌من) انجام داده‌ام. من تمام رمان‌های گرافیکی از کمیک بوک‌های Justice Society of America گرفته تا سری کمیک بوک‌های Hawkman را خوانده‌ام. در حین این تحقیقات، من از داستان‌های این کاراکتر و شخصیتش بسیار لذت برده‌ام و می‌دانم که او قرار است چگونه در این فیلم (Black Adam) حاضر شود. تحقیقاتم در این باره، من را برای ایفای نقش این کاراکتر بسیار هیجان‌زده کرده است.

در حالی که به نظر می‌رسد آلدیس هاج درباره کاراکتر خود اطلاعت بسیاری را کسب کرده، به احتمال بسیار زیاد کاراکتر هاوک‌من، چهره جدیدی برای بسیاری از علاقه‌مندان به سینما خواهد بود. گروه Justice Society of America، تیم ابرقهرمانی اصلی کمیک بوک‌های DC بوده ولی با این حال، این گروه منحصراً، در فرهنگ عامه مردم تأثیر برجسته‌ای نداشته در صورتی که در طرف مقابل، مدت طولانی است که گروه لیگ عدالت تسلط خود را بر گروه‌های تشکیل شده از کمیک بوک‌های DC حفظ کرده و بیشتر فیلم‌های کمیک بوکی کمپانی‌ها از شخصیت‌های DC، بیشتر بر روی کاراکترهایی از جمله سوپرمن، فلش، بتمن و زن شگفت‌انگیز تمرکز داشته است.

حضور کاراکترهای کمتر شناخته شده‌ای از کمیک بوک‌های DC مانند کاراکتر هاوک‌من و سایکلون در فیلم لایو اکشن Black Adam، آزمون هیجان‌انگیزی برای پروژه‌های کمیک بوکی آینده کمپانی برادران وارنر خواهد بود. در طرف مقابل، کمپانی مارول با استفاده از کاراکترهای کمتر شناخته شده‌اش مانند اعضای گروه Guardians of the Galaxy موفقیت عظیمی را به دست آورده و کمپانی DC نیز می‌توانند با تشکیل گروه Justice Society of America موفقیت مشابهی را مانند مارول کسب کند. همان‌طور که گفته شد، فیلم Black Adam در اواخر سال میلادی جاری به صورت رسمی وارد مرحله تولید خواهد شد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.