ساخت فصل ششم سریال Peaky Blinders شروع شد

19 January 2021 - 12:36
سریال Peaky Blinders

سریال تحسین‌شده Peaky Blinders از BBC، ساخته استیون نایت (Steven Knight) و با بازی کیلین مورفی (Cillian Murphy)، قرار است پس از شش فصل به پایان برسد.

خانواده شلبی برای دور نهایی بازمی‌گردند؛ ساخت فصل ششم سریال به تازگی شروع شده است.

سریال Peaky Blinders که یکی از موفق‌ترین درام‌های BBC می‌باشد، روایت داستان ترقی و کسب قدرت تامی شلبی و خانواده معروف او از طبقه کارگر جامعه پس از جنگ جهانی اول در برمینگهام می‌باشد. این سریال در سال ۲۰۱۳ شروع به پخش کرد و بعد از آن که در نتفلیکس منتشر شد تبدیل به یکی از پدیده‌های بزرگ و بین‌المللی شد. این سریال موفق به کسب جایزه‌های BAFTA Craft و BAFTA TV در میان سریال‌های درام سال ۲۰۱۸ شد.

نایت گفت: سریال پیکی با یک انفجار بازگشته است. پس از تعویق اجباری ساخت سریال به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، متوجه می‌شویم که خانواده در معرض خطر بزرگی قرار دارد و مخاطرات این خانواده هرگز بیشتر از این نبوده‌اند. ما معتقدیم این سریال مبدل به بهترین سریال تاریخ خواهد شد و مطمئنیم که طرفداران عزیزمان نیز آن را دوست خواهند داشت. در حالی که این سریال تلویزیونی رو به پایان است، داستان به شکلی دیگر ادامه خواهد یافت.

کارین منداباخ (Caryn Mandabach) از گروه تهیه‌کنندگان اجرایی افزود: ما در کنار شرکای حمایت‌گر و فوق‌العاده خود در BBC و Netflix، سخت کار کرده‌ایم تا از این که بتوانیم سریال Peaky را به مرحله تولید برسانیم، اطمینان حاصل کنیم. ایمنی بازیگران و گروه تولید همیشه اولویت ماست. از تمام شما طرفداران متشکریم که تا کنون بی‌دریغ حمایت‌گر و صبور بوده‌اید. فیلم‌نامه‌های استیو فوق‌العاده‌اند و پایان این سریال حماسی را رقم خواهند زد که از ابتدای سال ۲۰۱۳ مخاطبان را به خود جذب کرده است، اما دنیای Peaky Blinders قطعا زنده خواهد ماند.

فیلم‌نامه فصل ششم این سریال توسط نایت نوشته شده است. آنتونی بیرن (Anthony Byrne) که کارگردانی فصل پنجم و تحسین‌شده این سریال را انجام داد برای کارگردانی فصل ششم بازمی‌گردد. تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال منداباخ، نایت، جیمی گلیزبروک (Jamie Glazebrook)، دیوید میسون (David Mason)، بیرن و مورفی می‌باشند. تامی بولفین (Tommy Bulfin) به نمایندگی از BBC و لوسی بدفورد (Lucy Bedford) به نمایندگی از کمپانی Tiger Aspect تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را در کنار اسامی مذکور انجام می‌دهند. تهیه‌کنندگی این سریال نیز توسط کمپانی Caryn Mandabach Productions، Tiger Aspect Productions و نیک گودینگ (Nick Goding) انجام می‌شود. کمپانی Banijay Rights صاحب حق پخش بین‌المللی این سریال می‌باشد.

بولفین گفت: ما از این که فیلم‌برداری سریال Peaky Blinders آغاز شده است بسیار هیجان‌زده هستیم و از همه برای تمام تلاششان برای تحقق این امر سپاس‌گزاریم. فیلم‌نامه‌های فصل ششم استیو واقعا چشم‌گیرند و تشریفات مناسبی برای پایان دادن به سریال دارند که مطمئنیم طرفداران را خوشحال خواهد کرد.

تیم تولید سریال Peaky Blinders پروتکل‌های بهداشتی کاملی را مهیا کرده است تا از این که سریال به نحوه‌ای ایمن و مسئولانه و مطابق با رهنمود‌های دولت در این دوره همه‌گیری جهانی ساخته شود، اطمینان حاصل کند.

منبع: Hollywoodreporter

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.