جو بارتون به فیلم The Batman پیوست

19 January 2021 - 22:36
جو بارتون

سازنده سریال Giri/Haji یعنی جو بارتون (Joe Barton) قرار است برای انجام مجری‌گری پروژه The Batman از HBO Max، به گاتهام بیاید.

این نویسنده بریتانیایی پس جدایی ترنس وینتر (Terence Winter) از این فیلم به عنوان مجری پروژه و تهیه‌کننده اجرایی به فیلم The Batman که به زودی منتشر می‌شود پیوست. این قابل درک بود که سازنده سریال Boardwalk Empire یعنی وینتر این فیلم را به دلیل اختلافات مربوط به ساخت فیلم با مت ریوز (Matt Reeves) ترک کرد.

بارتون بیشتر به خاطر ساختن سریال درام و جنایی Giri/Haji از نتفلیکس و BBC که وقایع آن در توکیو و لندن اتفاق می‌افتد شناخته می‌شود. او همچنین فیلم‌نامه سریال درام و علمی-تخیلی Humans و درام حماسی نتفلیکس و BBC به نام Troy: Fall of a City را نوشته است. از دیگر پروژه‌های او می‌توان به فیلم هیجان‌انگیز Extinction از کمپانی Sky و اقتباسی از رمان Half Bad از سالی گرین (Sally Green) با اندی سرکیس (Andy Serkis) برای نتفلیکس اشاره کرد.

HBO Max تابستان گذشته تعهدی را برای این پروژه منعقد کرد. این تعهد به گونه‌ای منقعد شد که بر اساس بررسی فیلم از ساختار فساد در شهر گاتهام، جهانی جدیدی با حضور بتمن در چند پلتفرم راه‌اندازی کند. این مجموعه با تمرکز روی دپارتمان پلیس گاتهام، دنیای ساخته شده در این فیلم را گسترش می‌دهد و شخصیت‌های پیچیده و بی‌شمار گاتهام را کشف می‌کند.

ریوز در ماه آگوست گفت که این سریال پیش‌درآمد فیلم Batman Year Two است و فیلم Batman Year One زمانی اتفاق می‌افتد که یک پارتیزان ماسک‌دار… شروع به ناآرام ساختن شهر می‌کند. این مجموعه فساد شهر را که به گفته یک پلیس منحرف شده “به سال‌ها قبل بازمی‌گردد” به سطح صفر می‌رساند.

مجموعه بتمن از همکاری ریوز از کمپانی ۶th & Idaho با کمپانی Warner Bros. Television ساخته می‌شود. ریوز، بارتون و تهیه‌کننده دیلان کلارک (Dylan Clark) در کنار دنیل پیپسکی (Daniel Pipski)، رفی کرون (Rafi Crohn) و آدام کاسان (Adam Kassan) تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده دارند. این مجموعه بر اساس کاراکتر ساخته شده توسط باب کین (Bob Kane) و بیل فینگر (Bill Finger) برای DC (کاراکتر بتمن) ساخته می‌شود.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.