جیسون اُمارا به جمع بازیگران سریال مأموران شیلد پیوست

4 August 2016 - 14:00

سازندگان Agents of S.H.I.E.L.D«ماموران شیلد»در کامیک کان شاید به سؤال بسیاری از طرفداران در رابطه با اضافه شدن روح سوار(Ghost Rider) به سریال پاسخ داده و آن را تأیید کرده باشند اما هویت رئیس مرموز جدیدی که در پایان فصل سوم نشان داده شد نامشخص ماند. اکنون در فصل چهارم تأیید شده که بازیگر سریال Terra Nova و صداپیشه‌ی بتمن؛ جیسون اُمارا (Jason O’Mara)، همان رئیس جدید مرموز است. با سینماگیمفا همراه باشید.

اُمارا به عنوان رئیس جدید شیلد که نامش هنوز مشخص نیست به جمع بازیگران اضافه شده است. وی احتمالاً شخصیتی ست که تاریخچه مارولی اش به دهه ۱۹۴۰ برمی گردد؛ دقیقاً برهه‌ای از تاریخ که سریال Agent Carter «مأمور کارتر» در آن جریان داشت. مارول همچنین اعلام کرده است:

اضافه شدن جیسون به سریال در نقش رئیس جدید شیلد همه، خصوصاً کولسون را مجبور می‌کند که نقششان را در آژانس ارزیابی مجدد کنند. جیسون هم حضور فیزیکی و هم دینامیک اجرایی دارد که با شخصیتش همخوانی دارد و حتی وفادارترین ماموران آژانس را به چالش می‌کشد.

پیش از این اعلام شده بود که گابریل لونا (Gabriel Luna) در نقش رابی ریس (Robbie Reyes)؛ شخصیت بازسازی شده روح سوار در سری کمیک‌های Marvel Now!، به فصل چهارم ماموران شیلد پیوسته است.

قسمت اول فصل چهارم ماموران شیلد در تاریخ بیستم سپتامبر سال جاری پخش خواهد شد.

منبع: screencrush

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

Comments are closed.