فیلمبرداری Inhumans از ماه مارس آغاز خواهد شد

12 January 2017 - 09:00

یکی از پروژه‌های مورد انتظار مارول که قرار بود جزو فاز سوم جهان سینمایی این استودیو باشد، Inhumans است؛ فیلمی که در رابطه با گروهی از افراد جهش یافته در جهان سینمایی مارول است و به روایت سرگذشت آن‌ها می‌پردازد. سال گذشته اخباری پیرامون لغو ساخت این فیلم منتشر شد و به نظر می‌رسد تا زمانی که کوین فیگ (Kevin Feige) در راس استودیوی مارول باشد، سرنوشت این فیلم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اگرچه این خبر برای علاقه‌مندان ناخوشایند بود اما چندی پیش اعلام شد که مارول تصمیم دارد تا با همکاری ABC و IMAX، پروژه‌ی Inhumans را تبدیل به یک سریال هشت قسمتی کند که دو قسمت نخست آن با فرمت فیلم سینمایی به صورت محدود پخش خواهد شد. با سینما‌گیمفا همراه باشید.

آنطور که از شواهد پیداست، تاریخ آغاز فیلمبرداری این سریال مشخص شده است. Production Weekly و Season Zero Com گزارش داده‌اند که مارول و شبکه‌ی ABC، فیلمبرداری این پروژه را از ماه مارس ۲۰۱۷ میلادی در لس‌آنجلس و شیکاگو آغاز خواهند کرد. ماه گذشته مارول رسماً اعلام کرد که Iron Fist یکی از شخصیت‌های اصلی گروه inhumans خواهد بود. خط اصلی داستانی این سریال تاکنون مشخص نشده‌است.

با ساخت این سریال و حضور شخصیت‌های دیگر دنیای کمیک‌های مارول و به خصوص inhumans از جمله Black Bolt، مدوزا، کرنک، تریتون و ماکسیموس دیوانه، فهرست بازیگران دنیای تلویزیونی مارول رشد فزاینده‌ای می‌یابد. قسمت نخست سریال The Inhumans، از روز سه‌شنبه ۴ مهرماه ۱۳۹۶ (۲۶ سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی) از شبکه‌ی ABC پخش خواهد شد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.