سریال The Future شبکه HBO Max در مرحله توسعه قرار گرفت

20 January 2021 - 11:49
سریال The Future

شبکه HBO Max سریال علمی-تخیلی The Future را در مرحله توسعه قرار داده است. این سریال علمی-تخیلی درام قرار است که بر اساس رمان نوشته شده توسط دن فری (Dan Frey) با نام The Future Is Yours ساخته شود. این رمان در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد و سریال آن نیز با قسمت‌هایی یک ساعته تولید خواهد شد.

سریال The Future با همکاری کارگردان فیلم The Batman و یکی از خالقان سریال Felicity یعنی مت ریوز (Matt Reeves) و کمپانی‌اش با نام ۶th & Idaho Productions، به همراه کارگردان و یکی از نویسندگان فیلم Run با نام انیش چاگانتی (Aneesh Chaganty) و تولیدکنندگانی از جمله ناتالی قصابیان (Natalie Qasabian)‌، سو اوهانیان (Sev Ohanian) و بخش تلویزیونی کمپانی Warner Bros ساخته خواهد شد.

فیلم‌نامه این سریال را خود دن فری بر اساس رمان نوشته شده‌اش به قلم درآورده و داستان آن نیز، شامل دو دوست صمیمی می‌باشد که موفق به اختراع انقلابی‌ترین دستگاه فناورانه‌ای که تا به حال در تاریخ مدرن بشر وجود داشته شده‌اند. اتفاقات این سریال علمی‌-تخیلی، در منطقه سیلیکون‌ولی امروزی ایالت سان‌فرانسیسکو آمریکا جریان خواهد داشت. سریال The Future با طرح سؤال‌های مهمی درباره رابطه انسان‌ها با تکنولوژی قرار است داستان خود را از طریق سبک ابتکاری چندرسانه‌ای (آمیخته‌ای از چند رسانه مثلاً رادیو و تلویزیون و فیلم) که تا به حال نظیر آن در تلویزیون دیده نشده تعریف کند.

انیش چاگانتی وظیفه کارگردانی این سریال را بر عهده خواهد داشت. علاوه بر انیش چاگانتی، دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال شامل مت ریوز، آدام کاسان (Adam Kassan) و دانیل پیپسکی (Daniel Pipski) از کمپانی ۶th & Idaho Productions، به همراه ناتالی قصابیان و سو اوهانیان می‌باشند که این دو قرار است این سریال را با همکاری بخش تلویزیونی کمپانی Warner Bros تولید کنند.

سریال The Future دومین همکاری صورت گرفته بین شبکه HBO Max و کمپانی ۶th & Idaho Productions از طریق قرارداد امضا شده‌ای با بخش تلویزیونی کمپانی Warner Bros است. اولین همکاری بین این دو کمپانی، ساخت سریال درام اورجینالی بر اساس فیلم The Batman مت ریوز می‌باشد که قرار است داستان آن در اداره پلیس شهر گاتهام سیتی و جهان خلق شده توسط مت ریوز در فیلم The Batman جریان داشته باشد.

جدیدترین پروژه‌ای که با همکاری بین انیش چاگانتی با ناتالی قصابیان و و سو اوهانیان ساخته شده، فیلم تحسین شده Run می‌باشد که رکورد تعداد بینندگان شبکه اینترنتی Hulu را جا ‌به‌ جا کرده است. پیش از این نیز، این سه نفر با همکاری یکدیگر بر روی فیلم مستقل و موفقی با نام Searching کار کرده بودند که این فیلم در مراسم جشنواره فیلم ساندنس (بزرگ‌ترین جشنواره فیلم‌های مستقل در آمریکا محسوب می‌شود) در سال ۲۰۱۸ به نمایش درآمده بود و پس از اکران در سینماها نیز، توانست با بودجه ساخت یک میلیون دلاری، فروشی بیش از ۷۵ میلیون دلار را در باکس آفیس جهانی کسب کند. قسمت دوم این فیلم نیز، اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد.

از جدیدترین سریال‌های تولیدی کمپانی ۶th & Idaho Productions نیز می‌توان سریال درامی با موضوع سفر به فضا با نام Away و با نقش‌آفرینی هیلاری سوانک (Hilary Swank)‌ که فصل اول آن در شبکه نتفلیکس پخش شده بود و همچنین سریال Tales from the Loop شبکه اینترنتی پرایم ویدیو آمازون با نقش‌آفرینی ربکا هال (Rebecca Hall) و جاناتان پرایس (Jonathan Pryce) را نام برد.

مت ریوز اکنون مشغول کارگردانی فیلم The Batman کمپانی برادران وارنر می‌باشد که قرار است توسط این کمپانی در تاریخی در سال ۲۰۲۲ در سینماها پخش شود.

اولین رمان نوشته شده توسط نویسنده و فیلم‌نامه‌نویس دن فری، The Retreat نام دارد که در ماه ژانویه ۲۰۲۰ در وب‌سایت Audible منتشر شده بود. رمان The Future Is Yours، دومین کتاب نوشته شده توسط این نویسنده می‌باشد که قرار است توسط انتشارات Penguin Random House در تاریخ ۹ فوریه امسال (۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۹) منتشر شود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.