دنیل وو، عضور جدید تیم بازیگران Tomb Raider شد

12 January 2017 - 19:30

پروژه سینمایی Tomb Raider با حضور والتون گاگینز (Walton Goggins) در نقش منفیِ محوری خود، موجودیتش را توجیه کرد و روند حرکت آن به سمت تولید با سرعت خوبی در حال انجام است. انتخاب بازیگرانی چون گاگینز و آلیشا ویکاندر (Alicia Vikander) برای نقش‌های اصلی بی نقص به نظر می‌رسند و اخیرا نیز این خبر منتشر شده‌است که عضو جدید این تیم بازیگری، دنیل وو (Daniel Wu) خواهد بود که به زودی به این جمع ملحق می‌شود. با سینماگیمفا همراه باشید.

به گزارش وراییتی، بازیگر سریال Into the Badlands در کنار ویکاندر، وارد ماجراجویی عظیم برای پیدا کردن پدر لارا کرافت خواهد شد. وو در این فیلم نقش لو رن را بازی خواهد کرد، یک کاپیتان کشتی که با کرافت در ماجراجویی‌اش هم پیمان می‌شود. تمرکز فیلم بر روی اولین تجربه ماجراجویی لارا قرار خواهد داشت، در نتیجه آن مقبره نورد بی عیب و نقص و کامل را شاهد نخواهیم بود.

در مورد کیفیت سریال Into the Badlands نظرات متفاوتی وجود دارد، اما به نظر می‌رسد انتخاب وو برای حضور در این فیلم عاقلانه باشد؛ به هر حال او توانست با موفقیت در دنیای دیوانه‌وار شبکه AMC که هنرهای رزمی و جادوی تاریک را با دوران ملاکان در قرون وسطی تلفیق می‌کند، حضور داشته‌باشد. همچنین طبق گزارش منتشر شده فهمیدیم که وو نقش کاپیتان کشتی را خواهد داشت، در نتیجه انتظار مشاهده صحنه‌های عظیم دریایی را خواهیم داشت. به هر حال بسیاری اعتقاد دارند که یک داستان ماجراجویی، بدون حضور در دریا هیچ وقت کامل نیست.

ریبوت فیلم Tomb Raider توسط رُر یوثاگ (Roar Uthaug) کارگردانی و در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenCrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.