درخواست طرفداران برای بازگشت انیمه Dragon Ball Super ترند شد

21 January 2021 - 22:30
انیمه Dragon Ball Super

مدتی از تمام شدن انیمه Dragon Ball Super می‌گذرد ولی طرفداران هنوز از این انیمه دست نکشیده‌اند.

در حالی که این مجموعه به صورت مانگا پیش می‌رود، بسیاری از افراد از خود می‌پرسند که چه برنامه‌هایی برای نمایش باقی‌مانده است. از این گذشته، این انیمه تقریبا سه سال پیش آفلاین شد و علاقمندان از بازگشت آن ناامید شدند.

در حقیقت، موضوعی که اخیرا در رسانه‌های اجتماعی ترند شده است به طور کلی درباره بازگشت این انیمه می‌باشد. انیمه Dragon Ball Super زمانی محبوب شد که شبکه Toonami آن را در مسابقات قدرت آرک پخش کرد. البته، طرفدارانی که این انیمه را سال‌های قبل دیده بودند از این که فهمیدند که آن درباره چیست هیجان زده شدند. اکنون، هشتگ‌ها از طرفدارانی که خواستار فصل دوم این انیمه هستند پر شده است و ما به این کارشان حق می‌دهیم.

در قسمت زیر شما می‌توانید پیام‌ها و درخواست‌های طرفداران را در تصاویر مشاهده نمایید. طرفداران از سراسر جهان می‌پرسند سری جدید Dragon Ball Super کی ساخته می‌شود. در این زمان، هیچ کلامی درباره وجود یا عدم وجود چنین دنباله‌ای یا زمان ساخته شدن آن وجود ندارد. این گزارش‌ها حاوی پیشنهاد‌های جنون‌آمیزی درباره بازگشت اجتناب‌ناپذیر این انیمه هستند ولی کمپانی Toei Animation هیچ اظهارنظری نکرده است. بنابراین در حال حاضر بهترین راه برای به‌روز بودن با گوکو همان همراهی با مانگا می‌باشد. آرک جدیدی در سال ۲۰۲۱ آغاز شده است و قصد دارد تا پلیس کهکشانی گالاتیک پاترول را در معرض شرارت دیگری قرار دهد.

شما در مورد ترند شدن اخیر این هشتگ‌ها چه فکر می‌کنید؟ آیا فکر می‌کنید که سری جدید Dragon Ball Super اصلا ساخته شود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.