فیلم‌برداری Ant-Man and the Wasp: Quantumania به‌زودی آغاز خواهد شد

22 January 2021 - 15:34
مایکل داگلاس

مایکل داگلاس (Michael Douglas) اعلام کرد که در حال آماده شدن برای حضور در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania است. او گفت هنک پیم به همراه ریش پروفسوری معروفش بازخواهد گشت. داگلاس در سال ۲۰۱۵ و طی فیلم Ant-Man نقش فیزیکدان مستقل مذکور را ایفا کرد؛ او برای ایفای دوباره‌ی این نقش در فیلم‌های Ant-Man and the Wasp و Avengers: Endgame نیز بازگشت.

در کنار داگلاس، پل راد (Paul Rudd) در نقش اسکات لنگ/انت-من و اوانجلین لیلی (Evangeline Lilly) در نقش هوپ ون داین/وَسپ نیز در هردو فیلم Ant-Man حضور پیدا کردند. میشل فایفر (Michelle Pfeiffer) در نقش ژانت ون داین با فیلم Ant-Man and the Wasp به این فرانچایز پیوست که در آن قلمروی کوانتوم را به دنیای سینمایی مارول معرفی می‌کرد.

فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania باری دیگر این چهار بازیگر اصلی را گرد هم می‌آورد. این عنوان توسط پیتون رید (Peyton Reed)، کارگردان دو فیلم نخست کارگردانی خواهد شد. جاناتان میجرز (Jonathan Majors) نقش شخصیت خبیث فیلم یعنی کَنگِ فاتح (Kang the Conqueror) را ایفا خواهد کرد. فایفر در دسامبر ۲۰۲۰ طی پستی در اینستاگرامش اشاره کرده بود که Ant-Man and the Wasp: Quantumania در سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد که این به معنی آغاز فیلم‌برداری فیلم در سال میلادی جاری است زیرا اثری مانند این فیلم جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری بسیار زیادی نیاز خواهد داشت تا آماده‌ی اکران شود. اکنون داگلاس اشاره کرده است که تولید فیلم به‌زودی آغاز خواهد شد.

Ant-Man and the Wasp: Quantumania

داگلاس که اواخر سال میلادی جاری ۷۷ سالش می‌شود، تصویری از خودش در قامت هنک پیم به همراه لوگوی فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania در اینستاگرامش منتشر کرد. او گفت فیلم‌برداری این اثر به‌زودی آغاز خواهد شد و برای آن مشغول بلند کردن ریش پروفسوری معروفش است؛ همچنین اشاره کرد که فیلم در ۲۰۲۲ اکران خواهد شد اما تاریخ دقیق آن را اعلام نکرد.

این خبر به معنی آن است علی رغمی که سال ۲۰۲۰ برای طرفداران MCU سالی خالی از آثار این فرانچایز بود اما می‌توانند به سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ امید داشته باشند. نه تنها فیلم‌برداری Ant-Man and the Wasp: Quantumania به‌زودی آغاز خواهد شد، بلکه تولید عناوین مارولی دیگری نیز درراه است ازجمله Thor: Love and Thunder که کریس همسورث (Chris Hemsworth) تأیید کرد فیلم‌برداری طی هفته‌ی جاری آغاز خواهد شد، فیلم‌برداری فیلم Spider-Man: Homecoming 3 نیز از اواخر سال میلادی گذشته آغاز شده است.

در مورد فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania، انتظارات به طرز قابل‌توجهی نسبت به دو فیلم قبلی بالا است زیرا این اثر قرار است تا عمیق‌تر در قلمروی کوانتوم کاوش کند و احتمالاً درهای MCU را بر روی خطوط داستانی و اتفاقات جدیدی باز خواهد کرد.

منبع: Screen Rant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.