دانته باسکو برای حضور در انیمه Avatar ابراز علاقه کرد

22 January 2021 - 22:18
دانته باسکو

انیمه Avatar: The Last Airbender به عنوان یکی از بهترین سریال‌های انیمیشنی در تمام تاریخ شناخته شده است و طرفداران داستان آن را تا به امروز ادامه ‌می‌دهند.

پس از این که این سریال به استریمر نتفلیکس آمد، طرفداران با کنجکاوی چشم به برنامه‌های لایواکشن اقتباسی این پلتفرم دوختند. از این گذشته، این سریال با اولین حضور در لایواکشن خود به سختی شکست خورد، اما دانته باسکو (Dante Basco)، ستاره این سریال، امیدوار است که همه چیز خوب پیش خواهد رفت.

اگر سریال طبق برنامه پیش برود، نتفلیکس باید بازیگر آواتار را صدا بزند. باسکو دوست دارد در صورت منطقی بودن شرایط در نمایش شرکت داشته باشد و هوادران از حضور او در نمایش بسیار خوشحال خواهند شد.

به تازگی باسکو در طی گفت‌وگویی با مجله Entertainment Weekly به صحبت درباره این لایواکشن پرداخت. در آن جا بود که باسکو گفت که در بخشی از مشورت او درباره سریال آواتار گفت‌و‌گو‌های غیر‌رسمی‌ای شکل گرفته است. اما به دنبال وقوع برخی از تکانه‌های گروه ساخت سریال، اوضاع برای پایان باسکو کمی مبهم شده است.

این بازیگر گفت:

چه کسی ‌می‌داند، به طور کلی اگر اوضاع منطقی به نظر برسد من نیز در آن درگیر شوم. پس باید ببینیم چه ‌می‌شود. من امیدوارم مثل بقیه قسمت‌های اصلی، این پروِژه نیز بهترین اوضاع را داشته باشد.

مطمئنا طرفداران آواتار خلاقیت بیشتری در ساخت این سریال اقتباسی ‌می‌خواهند. این سرویس پخش سابقه بسیار درخشانی در زمینه لایواکشن انیمه‌ها ندارد و طرفداران آواتار هم قبلا این را تجربه کردند. این مسئله هنگامی آشکار شد که مایکل دانته دی‌مارتینو (Michael Dante DiMartino) و برایان کانویتزو (Bryan Konoietzo) به خاطر یک سری مسائل درباره ساخت سریال آن را ترک کردند. این خروج تلخ در حال حاضر طرفداران با‌استقامتی را در برابر این اقتباس بوجود آورده است ولی با آمدن دوباره باسکو به میدان، شاید کاربران مجازی مشتاق باشند تا ذهنشان را دوباره نسبت به سریال باز کنند.

منبع: Comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.