آنا کندریک در نقش بابانوئل مونث؟

12 January 2017 - 22:00

از زمان شکل گیری پدیده فیلم و فیلم‌سازی، افسانه بابانوئل همواره در فرم سنتی خود جزو موضوعات محبوب برای بسیاری از فیلم‌سازان بوده‌است و امروزه نیز فیلم‌هایی را می‌بینیم که کماکان از این کاراکتر خیالی در داستان‌ خود بهره می‌گیرند. عناوینی چون The Santa Clause و Rise of The Guardians نمونه‌هایی موفق در استفاده از این کاراکتر در سال‌های گذشته هستند که برداشتی سنتی از آن را به نمایش گذاشتند. با سینماگیمفا همراه باشید.

اما این موضوع به احتمال زیاد در آینده تغییر خواهد کرد، چرا که استودیوی دیزنی قصد دارد برداشتی از داستان این کاراکتر را به نمایش بگذارد که در آن شخصیت نیکولاس قدیس (خالق شخصیت بابانوئل)، نیکول (شخصیت زن) خطاب خواهد شد. و ظاهرا این استودیو قصد دارد از آنا کندریک (Anna Kendrick) در این پروژه استفاده کند.

طبق گزارش وراییتی، این انتخاب بازیگر بر اساس فیلم‌نامه‌ای صورت گرفته‌است که توسط مارک لارنس (Marc Lawrence) نگارش شده‌است که در گذشته بر روی فیلم‌نامه Miss Congeniality «دختر شایسته اخلاق» کار کرده‌است. در حال حاضر این پروژه در مرحله پیش تولید و تحت عنوان اولیه Nicole قرار دارد.

در حال حاضر جزئیات داستانی فیلم به صورت مخفی نگه داشته شده‌است ولی کلیت داستان آن بدین صورت است: بابانوئل اصلی به دوران بازنشستگی نزدیک شده‌است و قصد دارد این وظیفه سنگین را به پسر خود واگذار کند تا در شب کریسمس هدایای کودکان را به دستشان برساند؛ ولی این وظیفه برای او بسیار مشکل است و نمی‌تواند از پس آن بر بیاید. اینجاست که کندریک در نقش دختر بابانوئل وارد داستان می‌شود و این وظیفه را به انجام می‌رساند که این موضوع در واقع برای اولین بار یک شخصیت زن را در قامت بابانوئل قرار می‌دهد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.