Deadpool 2، فیلمی مستقل بر اساس این شخصیت خواهد بود

12 January 2017 - 21:00

فیلم Deadpool «دِدپول»، یکی از شگفتی‌سازهای سال گذشته بود که ضمن شکستن رکوردهای مختلف توانست نامزدی در برخی رشته‌های جشنواره‌های سینمایی معتبر را نیز بدست آورد. این موفقیت‌ها باعث شد که خیلی زود شاهد تائید شدن ساخت قسمت دوم این فیلم باشیم. اگرچه فرآیند ساخت این قسمت با مشکلاتی نیز، نظیر انصراف کارگردان قسمت نخست آن از کارگردانی این قسمت همراه شده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

با این حال، با وجود تائید حضور شخصیت‌های مختلفی نظیر کابل (Cable)، این پرسش مطرح می‌شود که آیا Deadpool 2، فیلمی مستقل بر اساس شخصیت وید ویلسون (Wade Wilson) خواهد بود یا روندی مشابه سری انتقامجویان را دنبال خواهد کرد؟ خوشبختانه اخیراً نویسندگان قسمت دوم این فیلم، یعنی رت ریس (Rhett Reese) و پُل ورنیک (Paul Wernick) مصاحبه‌ای با Deadline پیرامون فیلم مذکور داشته‌اند که در جریان آن بیان کردند، ددپول ۲ هنوز فیلمی انفرادی (مستقل) برای این شخصیت محسوب می‌گردد که البته شاهد شخصیت‌های زیادی در آن خواهیم بود.

“آره، این (Deadpool 2) یک فیلم انفرادی برای این شخصیت خواهد بود. با اینکه شخصیت‌های زیادی در آن حاضرند، اما هنوز فیلم ددپول است. ما سخت در حال حرکت رو به جلو هستیم. هر جور که حساب می‌کنم به‌نظر ساخت این فیلم از امسال آغاز خواهد شد، درحالی که ما پیش‌نویس‌های متعددی از فیلم‌نامه در اختیار داریم. موانع متعددی در این مسیر (ساخت فیلم) وجود دارد اما ما واقعاً پیرامون (این پروژه) هیجان زده هستیم. کمی مضطربیم، چراکه همان احساس زمان ساخت فیلم اول را داریم؛ اما مشابه آن زمان، هنوز (به کار خود) ایمان داشته و اشتیاقمان زیاد است و تا زمانی که این اشتیاق را داشته باشیم به این کار ادامه می‌دهیم. به نظر در وضعیت مناسبی قرار داریم.”

قرار است روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۳۹۶ (۲ مارس ۲۰۱۸ میلادی)، شاهد آغاز اکران رسمی Deadpool 2 باشیم.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.