تریلر جدید To All the Boys: Always and Forever منتشر شد

23 January 2021 - 12:23
To All the Boys: Always and Forever

لانا کاندور (Lana Condor) و نوحا سنتینو (Noah Centineo) در تازه‌ترین تریلر از قسمت سوم فرانچایز رمانتیک کمدی کمپانی Netflix یعنی To All the Boys: Always and Forever بازگشته‌اند. این پیش‌نمایش آینده‌ی رابطه‌ی لارا جین کاوی با بازی کاندور و پیتر کوینسکی با بازی سنتینو را پس از فارغ‌التحصیلی نشان می‌دهد.

طی این تریلر می‌بینیم که تعدادی سفر که باعث ایجاد تغییر در زندگی لارا جین می‌شوند، او را به سمت تصویرسازی مجدد آینده‌اش هدایت می‌کنند اما این آینده با آن چیزی او در ذهنش برایش نقشه داشت، دقیقاً یکی نیست.

تریلر با لارا جین آغاز می‌شود که برای تعطیلات به همراه خانواده‌اش به سئولِ کره‌ی جنوبی رفته است.

پیش‌نمایش شامل صحنه‌هایی از فیلم‌های قبلی است که چگونگی آغاز رابطه‌ی لارا جین و پیتر را به نمایش می‌گذارند. پیتر بر سر میز رستوران از لارا جین درخواست می‌کند تا با او به آخرین جشن پایان سال دبیرستان بیاید. همچنین مشخص می‌شود که هردوی این زوج برنامه دارند تا در پاییز به دانشگاه استنفورد بروند.

تریلر سفری کلاسی به شهر نیویورک را نشان می‌دهد، جایی که لارا جین عاشق شهری می‌شود که هرگز نمی‌خوابد.

او به پیتر می‌گوید که می‌تواند تا حدودی خودش را درحالی‌که در این شهر زندگی می‌کند، تصور کند.

درحالی‌که لارا جین مشغول فکر کردن به آینده است، پیتر به او می‌گوید که “هر دوی‌مان می‌دانیم که ۴۸۰۰ کیلومتر [فاصله] می‌تواند چه بلایی سرمان بیاورد.”

سپس می‌بینیم که لارا جین می‌پرسد “آیا ۲۰ سال بعد، از انتخاب‌هایم پشیمان خواهم شد؟”

تریلر در حال پایان یافتن با صحنه‌هایی رنگارنگ از لارا جین و پیتر درحالی‌که دارند از آخرین روزهای دوران دبیرستان‌شان لذت می‌برند است که لحظه‌ی سرنوشت‌ساز فرامی‌رسد.

او به پیتر می‌گوید که درخواستش برای ورود به استنفورد پذیرفته نشده است.

مایکل فیموگناری (Michael Fimognari) برای کارگردانی آخرین قسمت از این سه‌گانه بازگشته است و کیتی لاوجوی (Katie Lovejoy) نویسندگی فیلم‌نامه‌ی آن را انجام داده است. این اثر که توسط مت کاپلان (Matt Kaplan) تهیه شده بر اساس رمان Always and Forever, Lara Jean نوشته‌ی جنی هان (Jenny Han) است. راس باتلر (Ross Butler)، مدلین آرتور (Madeleine Arthur)، سارایو بلو (Sarayu Blue) و جان کوربت (John Corbett) دیگر ستارگان این عنوان هستند.

To All The Boys: Always and Forever در تاریخ ۱۲ فوریه (۲۴ بهمن) بر روی نتفلیکس به پخش می‌رسد.

برای تماشای تریلر این فیلم می‌توانید به پلتفرم یوتیوب مراجعه کنید.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.