مارول جهان چندگانه جدید خود را در فیلم‌ها چگونه دنبال می‌کند؟

24 January 2021 - 10:44
استودیو مارول

کوین فایگی (Kevin Feige) گفت که مارول جهان چندگانه جدید را در پروژه‌های دیگری علاوه بر فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness دنبال می‌کند.

رئیس استودیو مارول یعنی کوین فایگی می‌گوید که آن‌ها در حال برنامه‌ریزی برای پیگیری جهان چندگانه MCU در Doctor Strange in the Multiverse of Madness و پروژه‌های دیگر می‌باشند. همان طور که استودیو مارول فاز چهارم خود را با پروژه WandaVision آغاز کرد، نظریه‌هایی در مورد این که داستان کلی در گام بعدی چطور پیش می‌رود، وجود دارد. در حالی که روایت‌های رو به رشد دیگری نیز وجود دارد، ساخت جهان چندگانه روشن‌ترین دستور کار آن‌هاست.

جهان چندگانه مفهوم تازه‌ای برای MCU نیست؛ پیش از این در فاز سوم با فیلم‌هایی مثل Doctor Strange و Ant-Man به آن اشاره شده بود. پیش‌تر، فیلم Spider-Man: Far From Home از این ایده در روایت خود استفاده کرد. اگرچه معلوم شد چیزی جز فریب میستریو برای گمراه کردن پیتر پارکر برای اعتماد کردن به او و سپردن میراث مردآهنی به او نبود. اگرچه اکنون، استودیو مارول آماده است تا به درستی با مجموعه‌ای از پروژه‌ها که مستقیما آن‌ها را پیگیری می‌کند مانند پروژه Doctor Strange in the Multiverse of Madness این روند را ادامه دهد.

در گفت‌وگو با Rotten Tomatoes TV برای تبلیغ سریال WandaVision از کوین فایگی درباره برنامه‌هایشان برای جهان چندگانه تازه ساخته شده، پرسیده شد. اگرچه معمار MCU جزئیات خاصی را بیان نکرد، وی تایید کرد که به غیر از دنباله Doctor Strange به کارگردانی سام رائمی (Sam Raimi)، پروژه‌های دیگری نیز وجود خواهد داشت.

فایگی گفت:

عنوان دنباله فیلم دکتر استرنج Doctor Strange in the Multiverse of Madness است؛ بنابراین این بزرگترین سرنخ ما است که این فیلم به طور مستقیم جهان چندگانه و جنون موجود در آن را در آغوش خواهد گرفت. مثل همیشه ارتباطی قبل و بعد از آن وجود خواهد داشت که برای دیده شدن و کشف باقی خواهد ماند. اما این گونه درست به نظر می‌رسد که دکتر استرنج باشد که آن را به مستقیم‌ترین شیوه انجام می‌دهد.

استودیو مارول

فیلم Avengers: Endgame پیش از این که دکتر استرنج در Multiverse of Madness تایید کند، تجسم جهان چندگانه را از طریق سرقت در زمان‌های مختلف در نبرد نیویورک پایه‌گذاری کرده بود. در آن فیلم خدای فریب یعنی لوکی در نسخه ۲۰۱۲ فیلم‌ها فرار کرد و در نتیجه ساخت تایم‌لاین جدیدی را رقم زد. این همان چیزی است که اتفاقات سریال Loki از استودیو مارول با بازی تام هیدلستون (Tom Hiddleston) را که قرار است به زودی در استریمر دیزنی‌پلاس منتشر شود، شروع می‌کند. در این سریال لوکی در واقعیتی تغییریافته‌ای از MCU اصلی به ماجراجویی می‌رود. البته پس از آن فیلم Spider-Man 3 و سریال WandaVision وجود دارد که ارتباط آن‌ها با روایت فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness تایید شده است.

اگرچه تمام این پروژه‌ها که در قسمت بالا ذکر شد قبل از ماجراجویی انفرادی جادوگر بزرگ می‌آیند. هر آنچه بعد از فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness خواهد آمد با اطلاعات در دسترس ما کاملا ناشناخته هستند. اگرچه احتمال این وجود دارد که استودیو مارول از جهان چندگانه به گونه خلاقانه‌ای استفاده کند؛ مثلا کاراکتر فیلم Deadpool را به MCU بیاورد (چیزی که اخیرا توسط خود فایگی تایید شد). بعلاوه بر این، این مفهوم (MCU) می‌تواند با فرنچایز‌های دیگر استودیو مارول آمیخته شود که یعنی بازیگران دیگر مجموعه‌های این استودیو می‌توانند وارد MCU شوند.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.