مایکل کیتون از علت علاقه‌اش به نقش وولچر می‌گوید

12 January 2017 - 23:00

با نگاهی به سابقه کاری مایکل کیتون (Michael Keaton) متوجه می‌شویم که او با پروژ‌های ابرقهرمانی بیگانه نیست. بعد از قرار گرفتن در نقش شوالیه تاریکی در فیلم‌های اواخر دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ میلادی، او بار دیگر در فیلم Birdman در سال ۲۰۱۴ بازی کرد، فیلمی که نگاهی انتقادی به مدل هالیوودی و تمرکزش بر روی فیلم‌های ابرقهرمانی و فرنچایز محور داشت. اما این انتهای کار نیست و این بازیگر بار دیگر قصد دارد در یک فیلم ابرقهرمانی دیگر، در نقش آدرین تومس یا همان وولچر مقابل دوربین برود. با اینکه تام هالند (Tom Holland) در فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» تنها با یک شرور روبرو نخواهد شد ولی می‌دانیم که وولچر بزرگترین و نزدیک‌ترین تهدید به قهرمان فیلم است. با سینماگیمفا همراه باشید.

در تریلر منتشر شده برای فیلم، لباس مکانیکی این کاراکتر و تهدیدهای مایکل کیتون به نمایش گذاشته شد اما انگیزه او برای این کار مشخص نشد. خلق شخصیت منفی قدرتمند همواره جزو موضوعاتی بوده‌است که دنیای سینماتیک مارول در آن به مشکل برخورد کرده‌است اما به نظر می‌رسد کیتون بتواند نقطه عطفی برای تغییر این موضوع باشد.

در گفتگوی اخیر این بازیگر با وراییتی پیرامون فیلم اخیرش The Founder «بنیان‌گذار»، کیتون از علل علاقه‌اش به این نقش گفت:

اگر بخواهم زیاد داستان را لو ندهم باید بگویم که او به طور همزمان هم قابل درک و هم نفرت انگیز است. او بسیار جالب است و من انتظار نداشتم تا به این اندازه برای من جالب باشد. در جاهایی از فیلم شما خواهید گفت: «میدونی قضیه چیه؟ کارش قابل درکه!». واقعا این عنصر باعث می‌شود از بازی کردن در این نقش لذت ببرم.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.