احتمال پیوستن پیتر دینکلیج به فیلم Avengers: Infinity War

13 January 2017 - 09:00

طبق تازه‌ترین اطلاعات منتشر شده، احتمالاً پیتر دینکلیج (Peter Dinklage)- که برای بازی در نقش «تیریون لنیستر» در سریال «بازی تاج و تخت» شناخته می‌شود- به فیلم Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» بپیوندد. با سینماگیمفا همراه باشید.

اخیراً Variety از سوی منابع قابل اعتماد خود، مطلع شده است که پیتر دینکلیج، برای ایفای یک نقش کلیدی با سازندگان فیلم مورد انتظار Avengers: Infinity War در حال مذاکره است. Variety بلافاصله پس از آگاهی از این موضوع با مارول تماس گرفته اما این استودیو در خصوص این مورد هیچ واکنشی نشان نداده است که احتمال قوت گرفتن این شایعه را افزایش می‌دهد.

منابع Variety در خصوص نقشی که دینکلیج قرار است در این فیلم ایفا کند، اطلاعاتی ارائه نداده‌اند؛ اما برخی تحلیلگران با توجه به شخصیت دینکلیج و به خصوص نقش محبوبش در سریال «بازی تاج و تخت»، پیش‌بینی می‌کنند که مارول او را برای ایفای نقش شخصیت مودوک (M.O.D.O.K) در نظر گرفته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و صحیح، باید منتظر واکنش رسمی مارول و دینکلیج بمانیم.

مقرر است ساخت فیلم Avengers: Infinity War از تابستان سال آینده آغاز شود، تا برای اکران عمومی از روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۴ مه ۲۰۱۸ میلادی) آماده گردد.

منبع : Screen Crush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.