گزارش: X-Men: Supernova عنوان فیلم بعدی سری مردان ایکس خواهد بود

13 January 2017 - 10:00

همانطور که مطلع هستید، فیلم X-Men: Apocalypse «مردان ایکس: آخرالزمان»، جدیدترین قسمت اصلی این سری، چند ماه پیش اکران شد. استودیوی فیلمسازی فاکس پروژه‌های مرتبط دیگری با این سری –نظیر سریال اقتباسی مردان ایکس و فیلم‌های Logan «لوگان» و X-Men: The New Mutants– را نیز در دست توسعه دارد؛ اما با سوالاتی که با دیدن قسمت «آخرالزمان» بین طرفداران مطرح گشته است، احتمالاً باید شاهد قسمت اصلی دیگری از این سری باشیم، که اخیراً اطلاعاتی پیرامون این مورد به بیرون درز کرده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

پیش از این و برای مدتی شایعاتی مبنی بر اینکه عنوان اصلی پروژه‌ی X-Men: The New Mutants، به کارگردانی جاش بون (Josh Boone)، X-Men: Supernova باشد، در سطح اینترنت پخش شده است. با این حال به نظر می‌رسد این شایعه صحت ندارد اما از سوی دیگر، احتمالاً عنوان مذکور، نام قسمت اصلی بعدی این سری باشد.

با توجه به گزارش اخیر Production Weekly، ظاهراً نام X-Men: Supernova در کنار فیلم جدید بون (X-Men: The New Mutants)، به عنوان پروژه‌های مرتبط با این سری تائید شده است؛ و این فیلم، یازدهمین فیلم این سری محسوب گردد که در تاریخ نامشخصی اکران خواهد شد.

متاسفانه در این گزارش، خطِ داستانیِ احتمالی X-Men: Supernova مشخص نگردیده است اما احتمالاً این فیلم، اقتباسی از کمیکی به همین نام باشد که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و داستان گروهی از قهرمانان به رهبری روگ (Rogue) را روایت می‌کرد که با Children of the Vault مبارزه می‌کنند.

همچنین چندی پیش احتمال ساخت فیلمی پیرامون دو شخصیت ددپول و وولورین نیز مطرح گشت که ممکن است، استودیوی فاکس با اتخاذ نام X-Men: Supernova و ساخت این فیلم، ضمن ادامه‌ی سری اصلی، به خواسته‌ی طرفداران نیز توجه کند و سرگذشت این دو شخصیت محبوب را بر پرده‌ی سینماها به تصویر بکشد.

منبع : Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.