میشا گرین قرار است کارگردان دنباله Tomb Raider شود

26 January 2021 - 11:20
میشا گرین

میشا گرین (Misha Green) قرار است کارگردانی دنباله فیلم Tomb Raider را بر عهده بگیرد.

خبرگذاری Hollywood Reporter تایید کرده است که سازنده سریال Lovecraft Country قرار است نویسندگی و کارگردانی پروژه کمپانی MGM را بر عهده بگیرد.

علاوه بر ساختن سریال Lovecraft Country، گرین همچنین به خاطر تهیه‌کنندگی اجرایی سریال Underground از کمپانی WGN در کنار جی جی آبرامز (J.J. Abrams) و جردن پیل (Jordan Peele) نیز شناخته می‌شود. او همچنین روی سریال Sons of Anarchy از کمپانی FX نیز کار کرده است و در تهیه‌کنندگی و نویسندگی فیلم‌نامه فیلم اکشن The Mother از نتفلیکس نیز نقش دارد. در فیلم بعدی Tomb Raider بار دیگر آلیسیا ویکاندر (Alicia Vikander) در نقش لارا کرافت بازی خواهد کرد.

این فیلم پیش‌تر یک بازی ویدئویی در سبک ماجراجویی بود که در سال ۱۹۹۶ برای کنسول پلی‌استیشن سونی راه‌اندازی شد و قبلا هم توسط آنجلینا جولی (Angelina Jolie) در دو فیلم نمایش داده شد. فیلم Tomb Raider با بازی ویکاندر که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد توسط رور اوتاگ (Roar Uthaug) کارگردانی شد و به فروش جهانی زیر ۲۷۵ میلیون دلار رسید. دنباله این فیلم توسط گراهام کینگ (Graham King) به نمایندگی از کمپانی GK Films و الیزابت کانتیلون (Elizabeth Cantillon) به نمایندگی از The Cantillon Company انجام می‌شود.

خبرگذاری Deadline برای اولین بار گزارش داد که گرین قرار است کارگردانی این پروژه را بر عهده بگیرد.

منبع: Hollywoodreporter

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.