زمان فیلم Black Widow بالای ۲ ساعت خواهد بود

27 January 2021 - 20:33
Black Widow

مدت‌زمان فیلم اختصاصی و مورد انتظار شخصیت «بیوه‌ی سیاه» (Black Widow) که در تاریخ هفتم ماه مه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) اکران خواهد شد توسط Disney UK اعلام شد. این اثر که توسط کمپانی‌های Disney و Marvel تولید شده است به پیشینه‌ی ناتاشا رومانوف با بازی اسکارلت جوهانسون (Scarlett  Johansson) خواهد پرداخت، جایی که او خانواده‌ای که پیش از پیوستن به انتقام‌جویان داشت را مجدداً ملاقات خواهد کرد.

این فیلم توسط کیت شورتلند (Cate Shortland) کارگردانی شده است و بازیگران آن را ریچل وایس (Rachel Weisz) در نقش ملینا ووستوکوف، فلورنس پیو (Florence Pugh) در نقش یلنا بلووا و دیوید هاربر (David Harbour) در نقش الکسی شوستاکوف ملقب به رِد گاردین تشکیل می‌دهند.

این محصول جدید دنیای سینمایی مارول در ابتدا و قبل از چندین بار تأخیر ناشی از شیوع ویروس کرونا قرار بود تا در ماه مه ۲۰۲۰ اکران شود؛ اکنون قرار است تا در ۷ مه سال میلادی جاری اکران شود که این هم آن‌چنان قطعی نخواهد بود زیرا گزارش‌ها حاکی از آن هستند که Black Widow نیز اثر بلاک به استری بعدی خواهد بود که مجدداً دچار تأخیر خواهد شد. دیزنی مردد است که به‌جای یک تأخیر دیگر، رویه‌ای که برای «مولان» (Mulan)، «روح» (Soul) و «رایا و آخرین اژدها» (Raya and the Last Dragon) در پیش گرفت یعنی انتشار اثر بر روی Disney+ را در پیش بگیرد یا نه زیرا پخش استریمی ممکن است آخرین راهی باشد که این کمپانی در مقابل خود خواهد دید. اکنون زمانی است که هر چیزی احتمال دارد و ممکن است درنهایت دیزنی به این نتیجه برسد که نشان دادن فیلم به مخاطبان از این راه بهترین گزینه است.

Black Widow

حداقل اکنون یک چیز قطعی است، Disney UK اعلام و تأیید کرده است که مدت‌زمان فیلم Black Widow برابر با ۱۳۳ دقیقه خواهد بود؛ این اولین باری است که مدت‌زمان این فیلم اعلام می‌شود و نشان می‌دهد که مارول و دیزنی بر سر تصمیم کنونی خود بر اکران این عنوان در ماه مه مصمم هستند. هنوز اما مشخص نیست که فیلم چگونه منتشر خواهد شد.

زمان دو ساعت و ۱۳ دقیقه‌ای فیلم از مدت‌زمان فیلم‌های انفرادی و نخست بسیاری از شخصیت‌های MCU نظیر کاپیتان آمریکا، ثور، آیرون من، دکتر استرنج، انت-من و کاپیتان مارول بیشتر است اما نسبت به آثار اخیر MCU نظیر Avengers: Endgame با ۳ ساعت و Avengers: Infinity War  با ۲ ساعت و نیم به طرز قابل‌توجهی کوتاه‌تر است.

تریلر این فیلم به گذشته‌ی پیچیده‌ی «بلک ویدو» اشاره می‌کرد که جای تعجبی هم ندارد، گذشته‌ای که نیاز دارد تا به آن پرداخته شود. طی آن چندین شخصیت جدید معرفی می‌شدند و سکانس‌های اکشن عظیمی هم در آن دیده می‌شد. مشخص نیست که داستان به چه شکل خواهد بود اما تَسک مستر که از خبیث‌های کلاسیک مارول است، در آن حضور خواهد داشت. در حال حاضر و با گزارش‌های منتشر شده، طرفداران Black Widow تنها چند ماه با پخش فیلم فاصله دارند و سرانجام خواهند فهمید که این عنوان ارزش آن‌همه انتظار را خواهد داشت یا خیر.

منبع: Screen Rant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.