گی‌یرمو دل تورو برنامه‌ای برای ساخت Pacific Rim 3 ندارد

27 January 2021 - 23:47
Pacific Rim

پس از گذشت سه سال از اکران دومین نسخه فیلم Pacific Rim، گی‌یرمو دل تورو (Guillermo Del Toro) اعلام کرده که برنامه‌ای برای ساخت فیلم Pacific Rim 3 ندارد.

گی‌یرمو دل تورو کارگردان مشهور، در سال ۲۰۱۳ با فیلم Pacific Rim وارد قلمرو هیولاها شد، فیلمی علمی تخیلی که مفهوم Jeagerها، ربات‌های غول‌آسا که توسط دو انسان برای مبارزه با Kaiju کنترل می‌شوند را معرفی کرد. در این فیلم چارلی هونام (Charlie Hunnam)، رینکو کیکوچی (Rinko Kikuchi) و ادریس البا (Idris Elba) به ایفای نقش پرداختند. گرچه این فیلم موفقیت بزرگی نبوده است، اما عملکرد خوبی داشته و از بینندگان نقدهای مثبتی را دریافت کرده است. ۵ سال بعد، فیلم Pacific Rim: Uprising با بازی جان بویگا (John Boyega) اکران شد.

فیلم Pacific Rim: Uprising نقدهای مختلفی از بینندگان و منتقدان دریافت کرد و نتوانست به خوبی فیلم پیشین خود عمل کند. در نتیجه ساخت فیلم سوم این فرنچایز مشخص نبوده است. چندین ماه پس از اکران Pacific Rim: Uprising، کارگردان این فیلم، استیون اس. ده‌نایت (Steven S. DeKnight) که جایگزین گی‌یرمو دل تورو شده بود، به ایده‌های برای ساخت نسخه سوم فیلم Pacific Rim اشاره کرد و گفت که “این فیلم درباره جمع کردن گروه در کنار هم خواهد بود.” با این‌ که اعتراف کرده بود که نمی‌داند در فیلم Pacific Rim 3 چه اتفاقی خواهد افتاد.

حالا گی‌یرمو دل تورو نظر خود را درباره این موضوع اعلام کرده و جای سوالی باقی نگذاشته است. بعد از ابراز علاقه به مشاهد کراس‌اور Pacific Rim و MonsterVerse در رسانه اجتماعی، دل تورو اعلام کرد که این ایده فیلم سوم نخواهد بود و در واقع، در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای ساخت قسمت سوم Pacific Rim نداشته است و نوشت:

این صحبت‌ها فقط از جایگاه یک طرفدار است و برنامه‌ای برای برگشت ندارم.

این موضوع برای طرفداران فرنچایز Pacific Rim ناامید کننده بوده است. پایان فیلم Pacific Rim: Uprising فرنچایز را به طور کامل به اتمام نرسانده است و ده‌نایت نیز همین‌طور اعلام کرده که خط داستان کاراکتر ماکو موری ناقص بوده است. به نظر ساخته نشدن قسمت سوم این فرنچایز به علت مشکلات داستانی نبوده بلکه به علت مشکلات پشت صحنه مانند عملکرد در باکس آفیس بوده است.

امسال نتفلیکس انیمه Pacific Rim: The Black را پخش خواهد کرد که دنیای این دو فیلم را توسعه خواهد داد. اگر این انیمه بینندگان زیادی را جذب کند احتمال ساخت اسپین‌آف‌های انیمیشنی بیشتری وجود خواهد داشت و حتی شاید کمپانی Legendary متقاعد به وارد کردن فیلم Pacific Rim به MonsterVerse خود، که امسال با فیلم Godzilla vs. Kong به اوج خود خواهد رسید، خواهد کرد.

منبع : Screen Rant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.