تریلر مستند Little Satchmo منتشر شد

28 January 2021 - 15:44
مستند Little Satchmo

این هم از اولین تریلر مستند Little Satchmo که مستندی درباره لویی آرمسترانگ (Louis Armstrong) افسانه‌ای، نوازنده ترامپت می‌باشد.

مستند Little Satchmo با ایفای نقش دختر آرمسترانگ که پیوند خانوادگی‌اش را برای سال‌ها پنهان نگه داشته بود ساخته شده است.

کارگردانی این پروژه توسط جان الکساندر (Louis Armstrong) و تهیه‌کنندگی آن توسط کمپانی Crook and Nanny Productions انجام می‌شود که پیش‌تر مستندی درباره موسیقی‌دان معروف رودی لاو (Rudy Love) با نام This Is Love را ساخت.

مستند Little Satchmo از خاطرات شارون پرستون فولتا (Sharon Preston-Folta) اقتباس شده است. شارون در سال ۲۰۱۲ یعنی یک دهه بعد از مرگ آرمسترانگ از رابطه خانوادگی خود با او پرده برداشت. پرستون فولتا همچنین روایت این مستند را برعهده دارد. ساخت این مستند در طول همه‌گیری ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شروع شد و توانست در نیواورلئان، نیویورک و ساراسوتای فلوریدا فیلم‌برداری را انجام دهد.

نظارت و دستیاری بخش موسیقی این مستند توسط نامزد برنده جایزه امی و نامزد جایزه گرمی یعنی ادی کوروین (Eddie Korvin) انجام می‌شود. اسپانسر این پروژه Southern Documentary Fund می‌باشد. انتظار می‌رود این مستند در جشنواره‌های سال ۲۰۲۱ نمایش داده شود.

از دیگر تهیه‌کنندگان این مستند می‌توان به امیلی بناویا (Emily Bonavia)، ان گاروی (Ann Garvey)، میوریل ماینوت (Muriel Minot)، ترنس بیسور (Terrence Beasor)، تام و جنیفر کوتر (Tom and Jennifer Cotter) به نمایندگی از کمپانی‌های JC Guest و Lea Umberger اشاره کرد.

تریلر این مستند زیبا را در سایت Deadline مشاهده نمایید.

منبع: Deadline

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.