ایثن هاوک در فیلم ترسناک The Black Phone بازی می‌کند

29 January 2021 - 00:20

ایثن هاوک دوباره در همکاری دیگری با اسکات دریکسن، فیلم ترسناک The Black Phone را بازی می‌کند. پیش از این دو با هم فیلم Sinister را کار کرده بودند.

دریکسن و همکار دوباره‌ی او با رابرت کارگیل فیلمنامه‌ای با اقتباس از داستان کوتاه جو هیل را به وجود آورده است. این داستان برای نخستین بار در مجموعه داستان نویسنده‌ی شبح‌های قرن بیستم ظاهر شد. داستان مربوط به یک کودک ربوده شده است که خود را در زیرزمینی ضد صدا می‌بیند که توسط بقایای قربانیان دیگر احاطه شده است. با فرا رسیدن شب، تلفن عتیقه و قطع شده در اتاق با تماس مردگان شروع به زنگ خوردن می‌کند.

جرمی دیویس از قبل در لیست تماس است و نقش پدر پسر را بازی می‌کند. میسون تیمز در حالی که مادلین مک گراو خواهر او است، در حال بازی در نقش این پسر است. کارگیل، دریکسن و جیسون بلوم این فیلم را تهیه می‌کنند. جو هیل نیز به عنوان تهیه کننده‌ی اجرایی حضور دارد. هاوک در فیلم The Purge بازی کرده که یکی دیگر از فیلم‌های ترسناک موفق به تهیه کنندگی بلوم است. تولید فیلم Black Phone قرار است در ماه فوریه در کارولینای شمالی آغاز شود.

هاوک قبل از این که نقش مهیجی در سریال Marvel’s Moon Knight را ایفا کند، در این فیلم حضور خواهد یافت. این بازیگر برای نویسندگی، بازیگری و تهیه کنندگی The Good Lord Bird، یک سریال  Showtime با محوریت جان براون، قانون شکن، مورد تحسین قرار گرفت. این مجموعه اخیراً توسط موسسه‌ی فیلم آمریکا (AFI) به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های تلویزیونی سال شناخته شد.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.