شالامی، راسل و گواداگنینو به فیلم Bones & All پیوستند

29 January 2021 - 13:28
فیلم Bones & All

فیلم Bones & All با انتخاب کارگردان خود یعنی لوکا گواداگنینو (Luca Guadagnino) دو بازیگر  اصلی دیگر به مجموعه خود اضافه کرد.

همکاران فیلم Call Me By Your Name یعنی تیموتی شالامی (Timothée Chalamet) و لوکا گواداگنینو قرار است برای ساخت فیلم ترسناک Bones & All در رده سنی نوجوان، دوباره با هم متحد شوند.

تیلور راسل (Taylor Russell) در حال مذاکره برای گرفتن نقش اصلی این فیلم به کارگردانی گواداگنینو و بازی شالامی می‌باشد. این فیلم هنوز منتشرکننده خود را پیدا نکرده است ولی فیلم‌سازان امیدوارند این فیلم در ماه مه یا آوریل منتشر شود.

این پروژه بر اساس رمانی به همین نام توسط کمیل دی‌آنجلیس (Camille DeAngelis) ساخته می‌شود که پیرامون جست‌وجوی مارن یرلی به دنبال پدر هرگز ندیده‌اش است او تلاش می‌کند تا متوجه شود که چرا به کشتن و خوردن مردمی که او را دوست دارند تمایل دارد.

دیو کاجگانیک (Dave Kajganich) که پیش‌تر با گواداگنینو در فیلم A Bigger Splash همکاری کرده بود، نمایش‌نامه این فیلم را نوشته است.

گواداگنینو اخیرا مجموعه We Are Who We را از HBO منتشر کرد در حالی که شالامی دو فیلم به نام‌های The French Dispatch و Dune برای انتشار در سال جاری دارد. راسل نیز که در فیلم Waves ایفای نقش کرده بود اخیرا ساخت فصل آخر سریال Lost In Space را تمام کرده است.

منبع: Hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.