تاریخ اکران فیلم بیوگرافی Elvis به سال ۲۰۲۲ منتقل شد

29 January 2021 - 16:40
فیلم Elvis

فیلم بیوگرافی Elvis کمپانی Warner Bros در ابتدا قرار بود در تاریخ ۵ نوامبر امسال (۱۴ آبان ماه ۱۴۰۰)، به صورت هم‌زمان در شبکه اینترنتی HBO Max و سینماها به نمایش گذاشته شود ولی اکنون خبر رسیده که تاریخ اکران این فیلم به ۳ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۲ تیر ماه ۱۴۰۱) موکول شده است.

خبر تأخیر تاریخ اکران این فیلم را کمپانی برادران وارنر به صورت رسمی در روز پنجشنبه اعلام کرده است. تغییر صورت گرفته در تاریخ اکران فیلم Elvis به این معنی خواهد بود که دیگر مانند قبل، این فیلم به صورت هم‌زمان در شبکه اینترنتی HBO Max و سینماها پخش نخواهد شد و تنها سینماها محل پخش این فیلم خواهند بود چرا که با انتقال تاریخ اکران آن به سال ۲۰۲۲، این فیلم دیگر از مدل پخش فیلم‌های سال ۲۰۲۱ کمپانی برادران وارنر تبعیت نخواهد کرد.

از بازیگرانی که در فیلم Elvis نقش‌آفرینی کرده‌اند می‌توان به آستین باتلر (Austin Butler) و مگی جیلنهال (Maggie Gyllenhaal) اشاره کرد. باتلر قرار است در نقش خواننده و هنرپیشه معروف آمریکایی با نام الویس پرسلی (Elvis Presley) و جیلنهال نیز در نقش مادر این خواننده با نام گلدیس پریسلی (Gladys Presley) در این فیلم بیوگرافی حاضر شوند. علاوه بر آن‌ها، تام هنکس (Tom Hanks) نیز قرار است در نقش سرهنگ تام پارکر (Tom Parker)، مدیری که کنترل تمام جنبه‌های زندگی الویس را در اختیار داشته، در این فیلم حاضر شود.

داستان این فیلم بر روی مسیر به شهرت رسیدن الویس پرسلی و مخصوصاً رابطه او با تام پارکر تمرکز خواهد داشت.

باز لورمن (Baz Luhrmann) علاوه بر نوشتن فیلم‌نامه این فیلم، وظیفه کارگردانی آن را نیز بر عهده داشته است. او به همراه همسرش با نام کاترین مارتین (Catherine Martin) جزء تولیدکنندگان این فیلم هستند. باز لورمن در نوشتن فیلم‌نامه این فیلم از کریگ پیرس (Craig Pearce)، نویسنده فیلم‌های The Great Gatsby و Moulin Rouge کمک گرفته است.

پیش از این و در حین فیلم‌برداری این فیلم در تابستان سال پیش، به علت مبتلا شدن تام هنکس به ویروس کرونا، روند تولید آن به مدت چند ماه متوقف شده بود که دوباره در تاریخ ۲۳ سپتامبر (۲ مهر ماه ۱۳۹۹) روند فیلم‌برداری این فیلم از سر گرفته شد.

هنوز عنوان رسمی برای این فیلم در نظر گرفته نشده است.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.